مدیرعامل نساجی مازندران در مورد ماجرای ساکت الهمی و حواشی بعد از آن گفت: وقتی با ساکت الهامی قرارداد بستیم آپشن قهرمانی هم گذاشتیم و مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه ای تیم روی لباس او لوگوی قهرمانی زد. این خصلتی است که آقای حدادیان مالک باشگاه دارند و آن را به همه تیم منتقل کرده اند. انصافا نباید از نقش آقای الهامی هم در قهرمانی جام حذفی بگذریم اما در اتفاقات اخیر الهامی فکر می کرد یک مربی لیگ برتری دنبال اخراج اوست در حالی که اصلا این طور نبود. تهمتی هم که در مورد صابر حردانی به او زدند درست نبود اما بهرحال یک لحظه از کوره در رفت و...

قهرمانی استقلال را تبریک می گویم اما.../ از توهین به خودم می گذرم ولی از هتاکی به مالک باشگاه هرگز/ مگر ما در زندگی شخصی فرهاد مجیدی دخالت می کنیم؟

سیف الله پور در ادامه گفت: من برای آقای شاهرخ بیانی احترام زیادی قائل هستم اما ایشان نباید در مورد سیستم مدیریتی باشگاه حرف بزنند. آقای الهامی هم بعد از بازی با مس بسیار عصبانی بودو صحبتهای تندی کرد که ۵۰ نفر در رختکن شنیدند و طبعا نیازی نبود که کسی صحبت های ایشان را ضبط کند. اگر دوستانی مثل شاهرخ بیانی، ساکت الهامی را آرام می کردند کار به اینجا نمی کشید. خط قرمز من و باشگاه نساجی مالک باشگاه است چون از جیب خودش هزینه می کند. من از همه توهین هایی که آقای الهامی به خودم کرد می گذرم اما از هتاکی به آقای حدادیان هرگز.

او در پایان گفت: فرهاد مجیدی مربی خوبی است و قهرمانی استقلال را هم به مجیدی و همه استقلالی ها تبریک می گویم اما این که گفته بودند بعضی از تیمهای شهرستانی در تهران تمرین می کنند باید بگویم مگر ما در زندگی شخصی آقای مجیدی دخالت می کنیم؟ ما خودمان در تهران زمین داریم و تمرین می کنیم که این مساله نه غیرقانونی است و نه غیر فوتبالی.