به گزارش "ورزش سه"، هالند تا سال 2024 با بروسیا دورتموند قرارداد دارد  اما بند فسخ 75 میلیون یورویی او در تابستان پیش رو فعال می‌شود و همین باعث شده که رقابتی جدی بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب این بازیکن شکل بگیرد.

این بازیکن 21 ساله در این فصل هم به عملکرد درخشانش در ترکیب دورتموند  ادامه داده و موفق شده 23 گل در 20 بازی برای این تیم به ثمر برساند.

رئال مادرید گزینه اصلی برای جذب این بازیکن به‌حساب می‌آید و گفته می‌شود که این بازیکن نیز مشتاق است تا پس از پیوستن کیلیان امباپه به این تیم، با او در سانتیاگو برنابئو هم‌بازی شود.

قرارداد‌ امباپه در پایان فصل جاری با پی‌اس‌جی به اتمام می‌رسد و این بازیکن فرانسوی آماده است تا به‌عنوان بازیکن آزاد به جمع بازیکنان رئال مادرید اضافه شود.

 

 

اما حالا به نظر می‌رسد که منچسترسیتی قصد دارد با ارائه پیشنهادی قابل توجه این بازیکن را از رئال مادرید دور کند. اتلتیک مدعی شده که مدیران این تیم قصد دارند تمام تلاش‌شان را برای جذب هالند به‌کار بگیرند و نظر او را برای پیوستن به این باشگاه اسپانیایی تغییر دهند.

در این خبر آمده که سیتی امیدوار است که بتواند در ماه‌های باقی مانده تا تابستان 2022 نظر این ملی‌پوش نروژی را تغییر دهد و درخواست پپ گواردیولا برای جذب یک مهاجم تمام عیار را برآورده کند.

گواردیولا پس از جدایی سرخیو آگوئرو از مدیران سیتی خواسته بود که اقدام به جذب یک مهاجم نوک کنند اما هنوز موفق نشده بازیکن مدنظرش را در ترکیب تیمش داشته باشد.