فولاد در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر میزبان سپاهان است

فولاد و سپاهان در بازی معوقه هفته بیست و نهم به مصاف هم رفته اند. این بازی از حیث کسب جایگاه بهتر در پایان لیگ برای دو تیم حائز اهمیت است، سپاهان می تواند رتبه دوم را مال خود کند و فولاد رتبه چهارم. پیش از آغاز بازی سپاهان با 55 امتیاز در رتبه دوم جدول و فولاد با 45 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته بود.

بازی بعد از یک دقیقه سکوت برای حادثه تلخ متروپل آبادان آغاز شد.

 

اطلاعات بازی

هفته‌ بیست و نهم مسابقات لیگ برتر بیست و یکم ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: فولاد 1-0 سپاهان
تاریخ و زمان: یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 20:00
مکان: اهواز - ورزشگاه فولاد آرنا
داوران: 
اشکان خورشیدی  - یعقوب سخندان - جعفر مهاجر - غلامرضا ادیبی | ناظر: یدالله جهانبازی

ترکیب فولاد: شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، آرش رضاوند، لوسیانو پریرا

سرمربی فولاد: جواد نکونام

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، میلاد جهانی، شجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا

کارت زرد: محمد آبشک (دقیقه 28 - فولاد)

کارت قرمز: -

گل ها: آیاندا پاتوسی (دقیقه 41 - فولاد)

گزارش بازی

ساعت 20:49 / در پایان یک دقیقه وقت تلف شده داور در سوت خود دمید و پایان نیمه اول را اعلام کرد.

دقیقه 41 / روی یک ضربه ایستگاهی، آیاندا پاتوسی به زیبایی دروازه سپاهان را باز کرد. فولادی ها بعد از این گل یک پیراهن مشکی را رو به دوربین گرفتند.

دقیقه 36 / روی ارسال آبشک، پرش کولیبالی و کم شدن دید مظاهری توپ می توانست یک راست به گل برود اما با واکنش خوب مظاهری از این ارسال یک کرنر نصیب فولاد شد. کرنر ارسالی با ضربه سر پریرا به بیرون رفت.

دقیقه 28 / بعد از یک اتفاق در میانه میدان که از دید دوربین های تلویزیون پنهان ماند فولادی ها به داور بازی اعتراض کردند. اشکان خورشیدی، آبشک را با کارت زرد جریمه کرد و به نیمکت نشینان فولاد تذکر داد. برای لحظاتی درگیری لفظی میان داور و فولادی ها ادامه پیدا کرد.

دقیقه 26 / شوت سروش رفیعی از پشت محوطه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 24 / بعد از یک ارسال کرنر، بازی به دلیل مصدومیت حیدریه برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 19 / بوحمدان با یک تنه توپ را از رشید مظاهری گرفت و دروازه خالی سپاهان باز شد اما داور این صحنه را خطای بوحمدان بر روی رشید مظاهری تشخیص داد.

دقیقه 15 / بازی بدون موقعیت جدی روی دروازه دو تیم در جریان است.

دقیقه 7 / شوت کریمی از پشت محوطه از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 3 / در همین ابتدا فولاد روی یک ضربه ایستگاهی فرصت ایجاد موقعیت روی دروازه سپاهان را داشت که توپ ارسالی را بازیکنان سپاهان برگشت دادند.

ساعت 20:03 / بازی با سوت داور آغاز شد.

فرم بازی