سیدجلال حسینی از لیست بازی با پدیده کنار گذاشته شد تا آخرین بازی خانگی پرسپولیس را از روی سکوها نظاره کند

حتی فرصت حضوری چند دقیقه ای در ترکیب پرسپولیس از سیدجلال حسینی گرفته شد.

به گزارش طرفداری، روز قبل در طرفداری نوشتیم به احتمال زیاد بازی با پدیده آخرین بازی سیدجلال حسینی در ورزشگاه آزادی با پیراهن پرسپولیس خواهد بود و با توجه به این که یحیی گل محمدی نشان داده علاقه ای به ادامه همکاری با این مدافع ندارد، این فصل آخرین فصل حضور کاپیتان در پرسپولیس خواهد بود. از این رو بازی با پدیده آخرین بازی خانگی پرسپولیس به منزله بازی وداع سیدجلال با پیراهن سرخ مقابل دیدگان تماشاگران خواهد بود.

هرچند برخی دوستان رسانه ای با پرواز روی موج پدید آمده در فضای مجازی، بدون این که مطلب را کامل بخوانند و متوجه خبر شوند نوشتند سیدجلال مقابل پدیده از پرسپولیس خداحافظی نخواهد کرد!

به هر روی آخرین بازی خانگی سرخ ها در لیگ 21 نیز به پایان رسید و با توجه به خط خوردن نام سیدجلال حسینی از لیست بازی، حتی این فرصت به کاپیتان پرافتخار سرخ ها داده نشد تا در حد نام و افتخاری که همراه با پرسپولیس کسب کرده، وداعی باشکوه با پیراهن این تیم داشته باشد.

به هر روی باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی که در بی تفاوتی کامل نسبت به پرافتخارترین بازیکن ایران، ماندن یا رفتن سیدجلال را به خود او واگذار کرده، حاضر است قرارداد کاپیتان تیمش را یک فصل دیگر تمدید کند یا نه.