به گزارش "ورزش سه"،  بعد از شایعات فراوانی که در مورد دوشان ولاهوویچ وجود داشت، این بازیکن چند روز پیش به شکل رسمی از فیورنتینا جدا شد و به یوونتوس پیوست. این اتفاق در حالی رخ داد که اکثر شایعات حکایت از انتقال ستاره صربستانی به آرسنال داشت اما او سرانجام تصمیم گرفت به فوتبال خود در ایتالیا ادامه دهد.

 

 

 

 

فابریتزیو راوانلی که خود بین سال‌های 1992 تا 1996 برای یوونتوس بازی می‌کرد و در 159 بازی 69 گل برای یووه به ثمر رساند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "رای اسپورت" ایتالیا، درباره پیوستن دوشان ولاهوویچ به یووه گفت:« ولاهوویچ بازیکنی است که یووه آن را کم داشت. او بازیکنی جوان است اما شخصیت بالایی دارد و مهارت رهبری تیم را هم دارد. دوشان تکه گمشده یوونتوس است. ولاهوویچ توانایی حمله به عمق خط دفاع حربف را دارد و می‌تواند دفاع را به هم بریزد. با وجود آلوارو موراتا، یوونتوس در حمله خطر کمتری داشت.»

 

 

 

 

مقایسه مثلث ولاهوویچ، دیبالا و موراتا با مثلث راوانلی، ویالی و دل‌پیرو:« خط حمله کنونی یووه متفاوت از خط حمله زمان ما ست. شاید آلگری بخواهد از سیستم 2-1-4-3 استفاده کند. دوشان می‌تواند در سیستم‌های مختلف بازی کند.»

 

ولاهوویچ که این فصل در 21 بازی سری A ایتالیا 17 گل برای بنفش‌پوشان فلورانس به ثمر رساند، در ادامه فصل پیراهن شماره 7 یوونتوس را به تن خواهد کرد. او می‌تواند در تاریخ 6 فوریه (17 بهمن) در بازی با هلاس ورونا در سری A اولین بازی‌اش را برای بیانکونری انجام دهد.

این مهاجم صربستانی که در سال 2018 از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست، در 108 بازی برای این باشگاه به میدان رفت و آمار 49 گل‌زده و 8 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.