به گزارش "ورزش سه "، ابوالفضل جلالی بلافاصله بعد از اتمام مصدومیتش که در ابتدای فصل گریبانگیرش بود، تبدیل به مهره فیکس استقلال شد و نمایش خوبی ارائه داد. او که جز اولین نفرات مورد نظر مجیدی در فصل نقل و انتقالات بود، توانست جواب اعتماد این سرمربی و هواداران تیم را به بهترین شکل بدهد و در اولین سال حضورش طعم قهرمانی را بچشد.

گفت‌وگوی ما با این بازیکن آملی استقلال را در زیر بخوانید:

استقلال جام‌های زیادی دیده ولی...
قهرمانی همیشه شیرین است، مخصوصا اینکه در اولین سال حضورم در استقلال به این عنوان رسیدم؛ لحظه بالا بردن جام، طلایی و خاص بود. فکر می‌کنم استقلال تمام آمار و ارقام را شکست و‌ یکبار دیگر بزرگی‌اش را به رخ فوتبال کشید. ما یک فصل فرا فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم و توانستیم بهترین کیفیت را ارائه بدهیم و در نهایت لذتش را ببریم. باشگاه پر افتخار استقلال به خود جام زیاد دیده ولی اینکه بدون شکست این کار را انجام دادیم، یک لذت دیگر داشت.

انرژی مثبت هواداران شارژم کرد 
حضور ۱۰۰ هزار نفری هواداران در بازی با نفت مسجدسلیمان یک جو فوق‌العاده را ساخته بود و موجب شد جشن با شکوهی مقابل چشمان آنها بگیریم. از طرفداران استقلال یک تشکر ویژه می‌کنم در نیم‌فصل اول که مصدوم بودم، همیشه هوایم را داشتند و انرژی مثبتی که دادند تا زودتر سر پا شوم و به عشق خودشان بجنگم؛ این قهرمانی گوارای وجودشان باشد. گرچه من معتقدم استقلال امسال اگر کمی بدشانس نبود، می‌توانست دو جام بیاورد.

آملی‌های عزیز و با معرفت 
همشهری‌هایم از آمل و و روستای بوران به‌خاطر استقلال و لطف‌شان به بنده کلی راه تا استادیوم آزادی آمدند، از آن‌ها هم یک تشکر ویژه می‌کنم، خوشحالم که از نزدیک آنها را دیدم؛ دم معرفت‌شان گرم.

آبادان، غم ما نیز هست
درست است ما و همه استقلالی‌ها الان خوشحالیم ولی هرگز مصیبت آبادان را فراموش نخواهیم کرد. هموطن هستیم و درد آن‌ها درد ما نیز هست، امیدوارم شادی دوباره به میان خوزستانی‌های عزیز برگردد.

ابوالفضل جلالی بهتری در راه است 
نیم‌فصل اول مصدوم بودم ولی در نیم فصل دوم سعی کردم به نوعی کار که آن غیبت نیم‌فصل را از یادها پاک کنم. مصدومیتم برطرف شده و ان‌شاالله سال بعد به ابوالفضل جلالی دوران سایپا و چه بسا بهتر تبدیل خواهم شد. هر روز بیشتر از روز قبل تلاش کردم و مزدم را گرفتم.  

مجیدی مثل کوه پشت ما بود
در مورد خداحافظی آقا فرهاد اطلاع دقیقی ندارم. او مثل یک پدر برایم عمل کرد و پشت من و تمام بازیکنانش همانند کوه ایستاد. آقای مجیدی از محبوب‌ترین‌های تاریخ استقلال است و خوشحالم که زیر نظر او کار کردم. ایشان استقلال را به بهترین شکل ممکن قهرمان کرد و نزد هواداران بیشتر محبوب شد. امیدوارم بماند و دوباره در تیم بزرگ استقلال اتفاقات بزرگ‌تری را رقم بزند. باز هم می‌گویم مدیونش هستم و خوشحالم که جواب اعتمادش را دادم.

آرامش تزریق شد
از تیم مدیریتی باشگاه به‌خصوص آقای آجورلو تشکر می‌کنم که آرامش را به تیم تزریق کردند. اعضای کادر فنی زحمت کشیدند؛ ضمنا آقای پین هم مربی با دانش و با شخصیتی است و کار کردن زیر نظرش لذت‌بخش بود.

در لیست انتظار هستم 
من در لیست اولیه تیم ملی برای این اردو بودم و الان هم در لیست انتظار هستم. خیلی انگیزه دارم پیراهن تیم کشورم را بر تن کنم. سال گذشته هم دعوت شدم و امیدوارم اگر قسمت باشد این اتفاق دوباره رخ بدهد.

وریا، کاپیتان به تمام معنا و با شخصیت
خوشحالم که وریا غفوری جام را بالای سر برد. او یک کاپیتان به تمام معنا و با شخصیت است و همانند یک بزرگتر کنار ما بود و چیزی های زیادی از آقا وریا یاد گرفتم. او با حمایتهایش نقش پر رنگی در قهرمانی استقلال داشت، امیدوارم همیشه موفق باشد.

فوتبال ما به این صحنه‌ها نیاز دارد 
جا دارد از تیم‌هایی که بعد از قهرمانی برای ما تونل زدند و استقبال کردند تشکر کنم، این همه احترام اول لطف آن‌ها و سپس بزرگی استقلال را نشان می‌دهد. فوتبال ما به این صحنه‌های قشنگ نیاز دارد. قهرمانی ما فقط و فقط به واسطه تلاش خودمان به دست آمد و علاوه بر اینکه برای خودمان لذت داشت، تیم‌های دیگر نیز از این عدالت لذت بردند.

دعاهای مادر بزرگ کارش را کرد
از خانواده‌ام که همه جوره حمایتم کردند، تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. آن زمان که مصدوم بودم، با من ناراحت شدند و الان هم به خاطر قهرمانی خوشحال هستند. از پدرم، پدر بزرگ و به‌خصوص مادر بزرگم ممنونم، من به دعا های مادر بزرگم ایمان داشتم.

جنگیدن تا بهترین شدن
فصل بعد با استقلال قرارداد دارم. قطعا دوست دارم بمانم زیرا پوشیدن پیراهن استقلال آرزوی هر بازیکنی است. با تمام وجود می‌جنگم که بهترین باشم.