به گزارش "ورزش سه"، یکی از انتقاداتی که طی سال‌های اخیر نسبت به سیاست نقل و انتقالاتی رئال مادرید وجود داشته، فروش مدافعان کناری با کیفیت بوده است. بازیکنانی نظیر اشرف حکیمی و سرخی رگیلون که حالا در سطح اول فوتبال اروپا در ترکیب تیم های خود به شکل ثابت بازی می‌کنند و نمایش های خوبی ارائه می دهند.

 

این در حالی است که دو مدافع کناری فعلی لوس بلانکوس یعنی دنی کارواخال و بعضاً فرلان مندی اکثرا با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و کارلو آنچلوتی مجبور است که از بازیکنان غیر تخصصی در این پست ها استفاده کند؛ موضوعی که انتقادات را به جدایی بازیکنانی نظیر رگیلون و حکیم افزایش داده است.

 

 

 

 

با این وجود منابع اسپانیایی گزارش می دهند که رئال‌مادرید قصد دارد در تابستان برای تقویت دفاع کناری خود اقدام کند. در همین راستا ABC مدعی شده که باشگاه اسپانیایی به بازگرداندن سرخی رگیلون به سانتیاگو برنابئو در تابستان فکر می کند. این بازیکن در تابستان 2020 راهی تاتنهام شد و اکنون در ترکیب تیم آنتونیو کونته به شکل ثابت به میدان می رود. با این حال رئال بندی در قرارداد او با تاتنهام گنجانده که به واسطه آن می تواند در تابستان رگیلون را دوباره جذب کند.