رویای گابریل اسلونینا انتقال به رئال مادرید و بازی برای این تیم است.

مدیربرنامه گابریل اسلونینا، دروازه بان آمریکایی 18 ساله شیکاگو فایر امیدوار است این باشگاه با رئال مادرید به توافق برسد تا رویای اسلونینا محقق شود.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، مدیربرنامه گابریل اسلونینا، خایمی گارسیا علاقه رئال مادرید به این دروازه بان 18 ساله و مذاکرات با این باشگاه را تایید کرد. او همچنین اعلام کرد که اسلونینا به تمام پیشنهادهای دیگر خود جواب رد خواهد داد زیرا رویای او بازی برای رئال مادرید است. مدیربرنامه گابریل اسلونینا با انتشار بیانیه ای در مورد علاقه رئال مادرید و مذاکره با این باشگاه نوشت:

برای شیکاگو فایر و MLS باید باعث افتخار باشد که توجه رئال مادرید به یکی از بازیکنان ما جلب شده است. امیدواریم شیکاگو فایر بتواند با رئال مادرید به توافق برسد تا رویای گابریل برای بازی در این تیم محقق شود. او بسیار سخت کار کرده است، او فرد و بازیکنی باورنکردنی است. گابریل فردی استثنایی و قابل توجه است. افراد اندک یا می توانم بگویم هیچ کسی را ندیده ام که به اندازه او سخت تلاش کند. او مرد جوان بسیار باهوش و شجاعی است. با احترام به سایر باشگاه ها و پیشنهادهای بسیار دیگری که دریافت کرده ایم که در حال حاضر از آن باشگاه ها سپاسگزاریم، اما شما نمی توانید به رئال مادرید جواب منفی بدهید.