شیاطین سرخ به دنبال تغییرات گسترده در تابستان جاری هستند.

منچستریونایتد با توجه به فصل بدی که پشت سر گذاشته، به دنبال ایجاد تغییرات گسترده است. اما به نظر می آید با تمام تغییرات محتمل، باز هم مدیر اجرایی این باشگاه، یعنی ریچارد آرنولد به مانند اد وودوارد به مسائل فوتبالی نمی اندیشد.

 طرفداری | به گزارش دیلی میل، تعداد زیاد بازیکنانی که در تابستان امسال قراردادشان با منچستریونایتد به پایان می رسد، به این تیم کمک می‌کند تا انقلابی در ترکیبش رقم بزند. ‌

پیش از این خروج پل پوگبا، ادینسون کاوانی، جسی لینگارد، خوان ماتا و نمانیا ماتیچ به عنوان بازیکن آزاد از منچستر قطعی شده بود. ممکن است تا قبل از شروع فصل جدید، بازیکنان بیشتری از این تیم جدا شوند.

دین هندرسون، اریک بایی، فیل جونز و آرون ون بیساکا از جمله افرادی هستند که احتمال دارد در پی تغییرات پیش رو، از شیاطین سرخ جدا شوند.

مدیریت این باشگاه به دلیل نگه داشتن برخی بازیکنان بدون دلیل موجه، مقصر بوده است. آنها در پی جبران مافات در تابستان امسال به دنبال انجام پنج خرید جدید هستند. اولویت‌های منچستریونایتد جذب یک مهاجم و یک هافبک میانی است. آنها می‌خواهند ترکیب تیم را شاداب و با نشاط گردانند.

اریک تن هاخ و دستیارانش، میچل فن در خاخ و استیو مک لارن، جایگزین مایک فیلان و کادر فنی رانگنیک خواهند شد و انتظار می رود حداقل یک مربی دیگر در کادر فنی تیم اصلی حضور داشته باشد.

اریک تن هاخ فردی سخت کوش است که برنامه های خاص خود را دارد. او مردی است که می خواهد بطری های آب به روشی خاص [کنار زمین] ردیف شوند. یونایتدی ها، پیش از این، شروع به بازسازی رستوران تیم اصلی و ارتقا منوی بازیکنان کرده بودند.

اما با وجود همه این مسائل، ریچارد آرنولد مایل نیست که مانند گذشته، خودش را درگیر مسائل فوتبالی کند و به آنها بیندیشد. به طور حتم جان مرتو، مدیر ورزشی و دارن فلچر مدیر فنی تیم، باید به این مسائل توجه کنند و کادر مدیریتی را به گرفتن تصمیمات درست ترغیب نمایند.

مرتو و فلچر تأثیر بیشتری در نقل و انتقالات آینده منچستریونایتد خواهند داشت، چرا که مت جاج، مذاکره کننده ارشد نقل و انتقالاتی، آماده می شود تا یونایتد را ترک کند. اگرچه مشخص است که جاج در مذاکرات فعلی نقل و انتقالاتی فعال است و حضور دارد. در عین حال تن هاخ هم حق وتویی دارد تا بازیکنانی را که نمی‌خواهد، باشگاه جذب نکند.

یونایتد در قسمت های دیگر باشگاه هم تغییراتی داشته است؛ آنها دومنیک جردن را در فوریه به عنوان اولین مدیر علوم داده‌ خود، منصوب کردند.