به گزارش "ورزش سه"، پیکه و شکیرا یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین زوج‌های سال‌های اخیر دنیای فوتبال و موسیقی به حساب می‌آمدند.
در روزهای اخیر شایعات بسیاری پیرامون این زوج مطرح شده و رسانه‎‌های اسپانیایی خبر دادند که این مدافع اسپانیایی به همسرش خیانت کرده و همین باعث شده که او تصمیم به جدایی بگیرد. 
حالا مجله اسپانیایی ال اکونومیستا اینفورمالیا خبر داده که جدایی این دو شخصیت مشهور قریب الوقوع است. آنها روند قانونی این جدایی را آغاز کرده و تنها مشکل بزرگی که بر سر راه جدایی آنها وجود دارد حضانت فرزندان است. 
در خبری که از سوی این مجله منتشر شده آمده:« هیچ راه برگشتی وجود ندارد، این خواننده کلمبیایی و فوتبالیست کاتالان روند رسمی جدایی را در بارسلونا آغاز کرده‌اند. آنها نتوانسته‌اند با وجود 12 سال رابطه، مشکلات اخیر را حل کنند و هرکدام وکلای متخصصی به خدمت گرفته‌اند تا این روند را آغاز کنند.»

 


گفته می‌شود که موضوع حضانت میلان و ساشا، دو پسر این زوج، از مهم‌ترین مواردی است که باید در طی این روند به آن رسیدگی شود. 
منابع نزدیک به این زوج اعلام کرده‌اند که هیچ یک از آنها درخواستی برای دریافت پول از طرف مقابل نداشته اما به نظر می‌رسد که به توافق رسیدن بر سر حضانت فرزندان کار آسانی برای هیچ یک از آنها نباشد، خصوصا که شکیرا تمایلی برای ادامه زندگی در شهر بارسلونا ندارد چون هیچ دوست و خانواده‌ای در این شهر ندارد و از قوانین مالیاتی اسپانیا نیز ناراضی است. 
از سوی دیگر، پیکه نیز دوست ندارد از فرزندانش جدا شود. ساشا و میلان در تمام طول دوران زندگی خودشان در اسپانیا بوده‌اند و این بازیکن معتقد است که تغییر کشور ممکن است تاثیر منفی روی آنها داشته باشد. 
منابع نزدیک به این زوج می‌گویند که هیچ یک از دو طرف حاضر نیست از این موضوع کوتاه بیاید و اگر به زودی توافقی بر سر این موضوع به دست نیاید، ممکن است اتفاقات نه چندان خوشایندی رخ دهد.