به گزارش "ورزش سه"، دو قدرت بزرگ فوتبال اروپا یعنی ایتالیا و آلمان شب گذشته در دور اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی ابتدا آتزوری بود که با گل لورنزو پلگرینی از حریف خود پیش افتاد اما تنها دو دقیقه بعد جاشوا کیمیش کار را به تساوی کشاند و نهایتاً بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از پایان بازی گفت: "ما بازی را خوب شروع کردیم اما بعد از 15-20 دقیقه راه خود را گم کردیم. ایتالیا خیلی خوب بازی کرد و ما اشتباهات زیادی در ترکیب تیم مرتکب شدیم. ما فاقد فشار و استحکام دفاعی بودیم، این‌ها مواردی است که باید بهبود ببخشیم تا بتوانیم روز سه شنبه بهتر عمل کنیم. آنچه را که در تمرینات تمرین کرده بودیم به کار نبردیم و این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد."

فلیک در ادامه گفت: "ایتالیا بسیار منسجم‌تر و دقیق‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم، بنابراین اتفاق خوبی بود که توانستیم سریع گل تساوی را به ثمر برسانیم. این مسئله حاکی از آن است که لیگ ملت ها به شما این امکان را می‌دهد که همیشه در مقابل حریفان بسیار قدرتمندی قرار بگیرید. ما امروز به طور کلی عملکرد خوبی نداشتیم. ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

ایتالیا ملتی است که با فوتبال زندگی می‌کند و نفس می‌کشد، آنها در دفاع محکم هستند، من مانچینی و نحوه بازی ایتالیایش در یورو را تحسین می‌کنم. همه ما با تماشای نحوه بازی آنها در آن تورنمنت کم کم طرفدار ایتالیا شدیم. آتزوری همه فاکتورهای لازم برای بازسازی و شروع یک دوره جدید را در اختیار دارد."