این بازیکن صرب، در بازار نقل و انتقالات علاقه مندان بسیاری دارد.

با وجود ‌علاقه چند باشگاه ایتالیایی، آینتراخت فرانکفورت به دنبال تمدید قرارداد فیلیپ کوستیچ، ستاره تیمش است.

طرفداری| به گزارش اسکای اسپورت، آینتراخت فرانکفورت قصد تمدید قرارداد کوستیچ را دارد. پیش از این گفته شده بود که اینترمیلان و یوونتوس از تیمهایی هستند که به صورت جدی به جذب این وینگ بک صرب علاقمندند.

نکته مهم، برچسب قیمت 20 میلیون یورویی‌ای است که فرانکفورت بر روی کوستیچ گذاشته است. این بازیکن تا سال 2023 با اینتراخت فرانکفورت قرارداد دارد.

بنا بر گزارش های منابع خبری، حالا فرانکفورت به کوستیچ قرارداد جدیدی پیشنهاد داده است؛ این قرارداد، یک قرارداد بلند مدت با شرایطی بهتر و حقوقی بالاتر است. باشگاه‌های ایتالیایی هنوز برای جذب فیلیپ کوستیچ هیچ تماسی با فرانکفورت برقرار نکرده‌اند.

فرانکفورت که با توجه به قهرمانی در لیگ اروپا و حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آتی، درآمد بیشتری کسب نموده است، دیگر به درآمد نقل و انتقالاتی حاصل از فروش کوستیچ وابسته نیست. با این حال باشگاه آلمانی درهای مذاکره را نبسته است.

گفتنی است که تابستان گذشته، انتقال این بازیکن صرب به لاتزیو به دلیل پیشنهاد بسیار پایین باشگاه ایتالیایی منتفی شد. الیور گلاسنر سرمربی اینتراخت پس از قهرمانی در لیگ اروپا خاطر نشان کرد که کوستیچ در این تیم می‌ماند.