رود گولیت ماتیاس دلیخت را گزینه بسیار خوبی برای بایرن مونیخ دانسته است

 با مصاحبه های مینو رایولا، شایعات و اخبار زیادی در مورد خروج ماتیاس دلیخت از یوونتوس در فصل بعدی به وجود آمده است. در اخبار نام باشگاه های زیادی در رابطه با علاقه به این مدافع هلندی مطرح شده است که یکی از آن ها بایرن مونیخ بوده است. هر چند که رسانه های آلمانی نزدیک به بایرن این اخبار را رد کرده اند اما رایولا در مصاحبه ای گفت امکان دارد در آینده پیشنهادی از سوی بایرن مونیخ برای دلیخت دریافت کنند. حال رود گولیت نیز در مصاحبه ای خرید دلیخت را به بایرن مونیخ توصیه کرده است.

به گزارش طرفداری، رود گولیت اسطوره فوتبال هلند در مصاحبه ای با بیلد، ماتیاس دلیخت را گزینه مناسبی برای بایرن مونیخ دانسته است. گولیت در اینباره گفت:

ماتیاس تجربه های زیادی را در یوونتوس به دست آورده و چیز های زیادی را یاد گرفته است. دلیخت می تواند گزینه مناسبی برای بایرن مونیخ باشد و سهم خوبی در این تیم داشته باشد.

 گولیت در مورد لواندوفسکی: 

 به عنوان یک بازیکن، او را دوست دارم. او از عهده انجام دادن همه کار ها بر می آید. فکر می کردم که او برنده توپ طلا باشد و تعجب آور بود که او این جایزه را کسب نکرد. مایه تاسف که او در دوران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازی می کند. فکر می کنم حیف است که از او به اندازه آن دو نفر دیگر تمجید و قدردانی نمی شود.