به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم 29 ساله و بلژیکی تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 115 میلیون یورو از اینتر به چلسی پیوست. پس از سپری کردن دو سال درخشان در لیگ ایتالیا و البته رقم هنگفت قرارداد، انتظارات از این بازیکن در ترکیب تیم جدیدش بسیار بالا بود. با این حال شرایط در لندن مطابق برنامه چلسی و این مهاجم باتجربه پیش نرفت و پس از یک فصل توام با ناکامی، لوکاکو تنها توانست هشت گل در لیگ برتر به ثمر برساند و تنها یک گل در مقابل تیم شش تیم برتر وارد دروازه حریف کرد.

حالا و پس از یک فصل فوق العاده ناامید کننده با چلسی، لوکاکو در تلاش برای بازگشت به اینتر بوده و او توماس توخل را مجبور کرده تا در مورد آینده اش با مالک جدید باشگاه یعنی تاد بولی صحبت کند. توخل اواخر این هفته با بولی دیدار خواهد کرد تا در مورد استراتژی چلسی در بازار نقل و انتقالات و البته تمایل این مهاجم بلژیکی به جدایی صحبت کند.

در واقع روملو لوکاکو به شدت برای بازگشت به اینتر به باشگاه چلسی فشار آورده و می خواهد شخصا برای خروج از این باشگاه با مالکان جدبد مذاکره کند. لوکاکو حتی حاضر شده دستمزد فعلی خود را به نصف، یعنی رقم 7.5 میلیون یورویی کاهش دهد تا دوباره لباس اینتر را به تن کند. روملو لوکاکو از فصل زمستان با مدیران اینتر در مورد بازگشت به این باشگاه صحبت کرده و اگر اوضاع مالی باشگاه ایتالیایی اجازه دهد، قطعا دوباره برای نراتزوری بازی خواهد کرد.