مالکان جدید این باشگاه لندنی به سرمربیشان قول داده‌اند تا براساس نظرات او تیم را تقویت نمایند.

مالکان چلسی به توماس توخل قول داده‌اند تا از او حمایت کاملی در نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. تاد بولی قصد دارد تا از منچسترسیتی و لیورپول الگو برداری کند.

طرفداری| به گزارش مت لاو، تاد بولی در ملاقاتی که با توماس توخل داشت به صراحت گفته است که مالکان جدید تمام تلاش خود را برای جذب اهداف سرمربی انجام خواهند داد. در این جلسه همچین بولی گفته است که باشگاه سعی می‌کند آن دسته از بازیکنانی که در برنامه های سرمربی جای ندارند را به فروش برساند. مالکان جدید نمی‌خواهند ایده‌های نقل و انتقالاتی خود را به سرمربی تحمیل کنند.

 پیش از این گزارش شده بود، که مالکان جدید چلسی برای تقویت تیم در تابستان پیش رو بودجه‌ای 200 میلیون پوندی در نظر گرفته اند. اگرچه این عدد می‌تواند با فروش بازیکنان بیشتر نیز شود.

تصور می‌شود که همکاری توخل با مارینا گرانوفسکایا، مدیر، و پیتر چک، مشاور فنی باشگاه، حداقل برای مدت زمان اندکی ادامه داشته باشد. در عین حال این سرمربی 48 ساله آلمانی است که اکنون بیشترین تأثیر را بر روی نقل و انتقالات چلسی خواهد داشت. تمرکز چلسی در این تابستان احتمالاً روی پیاده‌سازی توصیه‌های توخل است. در عین حال خود تاد بولی نیز در بحث نقل و انتقالات شرکت دارد.

بنابراین اگر توماس توخل به باشگاه اطلاع دهد که بهترین تصمیم ممکن درمورد لوکاکو، کنار گذاشتن وی است؛ مالکان جدید چلسی احتمالاً به جای تلاش برای متقاعد کردن سرمربی، جهت فروش روملو لوکاکو مذاکرات با اینتر و یا دیگر باشگاه‌های علاقه‌مند به این بازیکن، را تسریع می‌کنند.

چلسی سال گذشته 97.5 میلیون پوند برای جذب روملو لوکاکو هزینه کرد؛ این مهاجم بلژیکی اما اصلا در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد. اینتر احتمالاً یک قرارداد قرضی برای این بازیکن 29 ساله در نظر گرفته است که در آن چلسی باید بخشی از دستمزد لوکاکو را پرداخت کند. نظر توخل درمورد این معامله بسیار مهم است.

بعید است رویکرد مالکان جدید چلسی، به طور چشمگیری، لیست اهداف باشگاه را تغییر دهد؛ توخل در تهیه لیست نقل و انتقالاتی با گرانوفسکایا و چک مشارکت نزدیکی داشته است و این سه نفر در این خصوص تلاش های زیادی انجام داده‌اند.

اما این بدان معنا نیست که اگر توخل تصمیم بگیرد تا دوباره با عثمان دمبله کار کند، تمام نگرانی‌های مربوط به مصدومیت های این وینگر فرانسوی یا سوابق انضباطیش نادیده گرفته شود.

به نظر می‌رسد چلسی دمبله را زیر نظر گرفته باشد؛ اما تصور نمی شود که آبی های لندن به توافق با این بازیکن 25 ساله نزدیک باشند. آن ها بازیکنان دیگری مانند رحیم استرلینگ از منچسترسیتی و کریستوفر انکونکو از لایپزیش، را اولویت قرار داده‌اند.

تقویت خط دفاعی همچنان اولویت چلسی است، باشگاه امیدوار است ژول کانده از سویا را به خدمت بگیرد و بولی نیز آماده است تا مقدمات جذب ماتیاس دلیخت را فراهم کند. اگر توخل تصمیم بگیرد که ستاره 22 ساله یوونتوس گزینه بهتری نسبت به اهداف دیگر مانند یوسکو گواردیول است، تاد بولی، بلافاصله برای جذب دلیخت اقدام خواهد کرد.

جاه طلبی های مالکان جدید چلسی به این معنی است که ارائه پیشنهادی برای دکلان رایس نمی تواند منتفی باشد؛ توخل از تحسین کنندگان این هافبک انگلیسی است. وستهم ارزش رایس را 150 میلیون پوند می‌داند.

 پس از تغییر مالکیت چلسی مشخص نیست که در آینده‌ای دور گرانوفسکایا به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد یا خیر. آندره آ برتا، مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید، می تواند گزینه ای برای جانشینی گرانوفسکایا باشد.