یوونتوس حالا به دومنیکو براردی برای پست وینگر فکر می کند. 

جدایی پائولو دیبالا و فدریکو برناردسکی از یوونتوس قطعی است. مویزه کین به احتمال فراوان این تیم را ترک می کند و هنوز ماندن آلوارو موراتا مشخص نیست. به همین دلیل یوونتوس چند گزینه برای اضافه شدن به خط حمله تیم الگری در نظر گرفته است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس به یکی از گزینه های سابق خود بازگشته است. دومنیکو براردی اولین گزینه یوونتوس برای تقویت خط حمله خواهد بود. طی سال های گذشته همیشه شایعاتی در مورد حضور براردی در یوونتوس وجود داشته است و حتی زمانی یوونتوس امتیاز خرید او و سیمونه زاتزا را در اختیار داشت و ترجیح داد فقط زاتزا را جذب کند. حالا بیانکونری برای جذب براردی جدی است و تماس و مذاکرات را با ساسولو آغاز کرده است. با این حال، براردی تنها بازیکنی نیست که یوونتوس می خواهد. بیانکونری همچنین برای جذب گزینه های بیشتر نگاهی به خارج از ایتالیا دارد. یوونتوس به جذب فیلیپ کوستیچ، وینگر آینتراخت فرانکفورت علاقه دارد. آنها همچنین برای سرمایه گذاری و آینده نگری، میخایلو مودریک 21 ساله از شاختار را مدنظر دارند. براردی و کوستیچ گزینه هایی باتجربه برای تقویت پست وینگر مکس الگری به حساب می آیند. چیزی که قطعی است، با دور شدن دی ماریا از یوونتوس، آنها به فکر گزینه های بعدی افتاده اند. اولین نام، دومنیکو براردی است. 

رومئو آگریستی نیز دقایقی پیش گزارش داد تماس یوونتوس با ساسولو برای خرید براردی تایید شده است. یوونتوس می خواهد شرایط خرید براردی را بداند و بعد بررسی کند که برای خرید او مذاکرات را سرعت ببخشد یا خیر.