با آغاز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در این مقطع زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفته است. در همین خصوص سایت خبر ورزشی از دیروز با راه اندازی یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته تا عملکرد تیم محبوب شان در بازاز نقل و انتقالات را بررسی کنند.

اگر چه سرخ ها در این زمینه فعالیت خود را خیلی زود آغاز کردند و بازار را با ۲ خرید اسم و رسم دار خود تحت تاثیر قرار دادند اما استقلال هم مذاکراتی با برخی از گزینه های مد نظر خود انجام داده است. آبی ها در واقع در انتظارند تا سرمربی تیم شان را رسما انتخاب شود تا با گزینه های خود قرارداد نهایی را امضا کنند.

در این میان از ستاره هایی مانند سعید صادقی، علی کریمی، محمد نادری ، کاوه رضایی و چند بازیکن دیگر به عنوان نفراتی یادمی شود که به استقلال نزدیک شده اند.

در آن سو هم پرسپولیس به جز بیرانوند و پورعلیگنجی گفته می شود با دانیال اسماعیلی فر، شهباززاده، سروش رفیعی و حتی میلاد زکی پور به توافق رسیده است.

مجموع تحرکات دو تیم استقلال و پرسپولیس اما به نظر می رسد بیشتر هواداران سرخ را راضی کرده است. در نظرسنجی سایت خبر ورزشی که از دیروز راه اندازی شده نزدیک به ۲۲۰۰ نفر تا به امروز شرکت کرده اند که در این میان بیش از ۶۳ درصد اعلام کرده اند که پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد موفق تری داشته است.

استقلالی ها هم فعلا با بیش از ۳۳ درصد آرا امیدوار به روزهای آینده هستند تا با مشخص شدن سرمربی شان از خریدهای جدی این تیم رونمایی شود. به نظر می رسد به محض تعیین تکلیف نیمکت آبی ها، آجرلو قرارداد با چند بازیکن مد نظر استقلال را نهایی کند.