به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پس از جذب ایوان پریشیچ در هفته گذشته، امروز اعلام کرد موفق به جذب فریزر فورستر نیز شده است. قرارداد فورستر با ساوتهمپتون در تابستان امسال به اتمام رسید و این دروازه بان انگلیسی با قراردادی آزاد و تا سال 2024 راهی تاتنهام شد. البته دروازه بان شماره یک فعلی تیم آنتونیو کونته همچنان هوگو لوریس است و کاپیتان تاتنهام در همین ماه ژانویه قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرد. بدین ترتیب فریزر فورستر 34 ساله به عنوان گزینه جانشین در رختکن تاتنهام حاضر خواهد شد.

پیرلوئیجی گولینی، دروازه بان ذخیره فصل گذشته تاتنهام پس از پایان قرارداد قرضی خود در اوایل این ماه به تیم آتالانتا بازگشت. ریزیر فورستر از زمان انتقال از سلتیک به باشگاه ساوتهمپتون در سال 2014، در این مدت 134 بازی در لیگ برتر برای تیمش انجام داد. او همچنین شش بار درون دروازه تیم ملی انگلیس نیز قرار گرفته است.

باشگاه ساوتهمپتون در بیانیه ای اعلام کرد: "باشگاه مایل است از فریزر به خاطر تلاش ها و دستاوردهای قابل توجهش در طول مدت حضورش در ساوتهمپتون تشکر کرده و برای او در آینده آرزوی موفقیت کند."

تاتنهام قصد دارد سرمایه گذاری 150 میلیون پوندی در فصل تابستان برای تقویت ترکیب خود انجام دهد، اما پروسه جذب ایوان پریشیچ و فریزر فورستر رایگان بوده و هزینه ای برای این باشگاه نداشته است.