به گزارش "ورزش سه"، 22 روز دیگر بارسلونا باید حساب‌های مالی خود را به لالیگا گزارش کند و نیاز به 500 میلیون یورو منابع مالی دارد تا بتواند هم در بازار انتقالات تابستانی فعالیت خوبی داشته باشد و هم سقف بودجه دستمزدهای خود را افزایش دهد. علاوه بر قرارداد با یکی دو بنیاد مالی، بارسلونا نیاز به فروش چند بازیکن خود دارد.

 

به همین منظور شب گذشته در رستوران ویاونتو، خوان لاپورتا، رئیس بارسا با ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های مشهور، نزدیک به سه ساعت جلسه داشت. در این جلسه همچنین رافا یوسته و ژوردی کرویف، دیگر مدیران بارسا نیز حاضر بودند.

 

مندس پس از خروج از رستوران و در مصاحبه با خبرنگاران گفت که محور اصلی گفت‌و‌گو‌ها در مورد نیکو گونزالس، هافبک جوان بارسا بود اما در نهایت باشگاه کاتالان راضی به انتقال این بازیکن نشده است. مندس همچنین مدیر برنامه‌های آنخل دی ماریاست اما تاکید داشت که در مورد او حرفی به میان نیامده است. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که از دی ماریا به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی بارسا برای تابستان نام برده می‌شود. فرانسیسکو ترینکائو(بازیکن قرضی بارسا در وولوز)، آداما ترائوره(نیم فصل دوم از وولوز برای بارسا بازی کرد)، گونسالو گِدِش و روبن نِوِس نیز دیگر موکلان مندس هستند و این احتمال وجود دارد که در مورد آنها نیز صحبت شده باشد.