به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی که پس از دو سال بازی برای تراکتور و تجربه قهرمانی جام حذفی همراه این تیم تصمیم گرفت به اسلوواکی برود و با باشگاه سِرِد قرارداد امضاء کند، در تابستان ۱۴۰۰ با عقد قراردادی به گل‌گهر پیوست، اما حضور نافرجامی در این تیم داشت.

این مدافع ۲۶ ساله که سابقه حضور در پارس جنوبی و تراکتور را دارد و در لیگ برتر اسلوواکی به میدان رفته بود، قبل از شروع لیگ بیست و یکم و در حالی که در عضویت باشگاه گل‌گهر قرار داشت، با آسیب دیدگی مواجه شد و به دلیل فاصله کم باقی مانده تا شروع بازی‌ها از لیست شاگردان امیر قلعه‌نویی کنار رفت تا این تیم بتواند مدافع جدیدی به خدمت بگیرد.

ایمان سلیمی در دور برگشت و هفته‌های پایانی لیگ برتر مجددا به تمرینات گل‌گهر بازگشت و در جمع شاگردان قلعه‌نویی به تمرینات گروهی پرداخت تا مشخص شود به شرایط جسمانی خوب گذشته بازگشته و می‌تواند به میدان برود، اما به‌خاطر پر بودن لیست گل‌گهر تا پایان فصل جزو لیست مسابقات قرار نگرفت.

حالا این مدافع که بازیکن آزاد محسوب می‌شود، این شانس را دارد تا دوباره به گل‌گهر برگردد، اما گفته شده احتمال دارد این بازیکن مجددا به تبریز برود و با تراکتور قرارداد امضاء کند.