به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در مقطع ابتدایی فصل و تحت هدایت سرمربی وقت خود یعنی رونالد کومان نتایج ناامید کننده ای را در لالیگا کسب کرد و این موضوع باعث شد که بلوگرانا به طور کامل از کورس قهرمانی فاصله بگیرد؛ تا جایی که حالا می‌توان گفت با توجه به فاصله 15 امتیازی این تیم با رئال مادرید صدرنشین، شاگردان ژاوی شانس بسیار کمی برای قهرمانی خواهند داشت و تنها باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگند.

 

بارسلونا یکشنبه شب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. تقابل جذاب بین تیم های چهارم و پنجم جدول که پیروزی در آن می تواند برای هر یک از دو تیم کاملاً مهم و کلیدی باشد.

 

 

 

 

با این حال به نظر می رسد که ژاوی هرناندز با یک غایب بزرگ تیمش را به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد فرستاد. بر اساس گزارشی که موندو دیپورتیوو منتشر کرده ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسا، در فاصله چهار روز مانده به دیدار برابر اتلتیکو باز هم به شکل انفرادی تمرین کرد‌. اگر طی روزهای آینده تغییری در وضعیت این بازیکن به وجود نیاید به احتمال فراوان دیپای این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

 

گفتنی است شب گذشته منابع اسپانیایی گزارش دادند که ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید یعنی آنتوان گریزمان نیز هنوز به شکل کامل از بند مصدومیت رهایی نیافته و او هم احتمالاً مقابل تیم سابق خود غایب خواهد بود.