به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی مدتی است با مسئولین باشگاه بایرن مونیخ در جنگی رسانه‌ای برای جدا شدن به سر می‌برد. در این مدت همه خبرها حاکی از این بود که لوا به دنبال پیوستن به بارسلونا است و به تیم دیگری نظر ندارد. اما امروز رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که این احتمال وجود دارد منچستریونایتد بتواند مهاجم لهستانی را برای بازی در اولدترافورد قانع کند.

اما این اولین بار نیست که منچستریونایتد به دنبال استخدام رابرت لواندوفسکی بوده است. حدود یک دهه پیش، سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ، سر الکس فرگوسن، اولین یونایتدی‌ای بوده که برای قانع کردن لواندوفسکی جهت حضور در تیمش تلاش کرده است.

لواندوفسکی در سال 2020 در مصاحبه‌ای برای اولین بار از این راز پرده برداشت و اشاره کرد که سر الکس زمانی خواهان پیوستن او به یونایتد بوده. لواندوفسکی در آن مصاحبه گفت:" بعد از سال دوم حضورم در دورتموند، با سر الکس فرگوسن صحبتی داشتم. او می‌خواست به منچستریونایتد بروم. من هم علاقه زیادی داشتم. حتی می‌شود گفت آماده بودم. ولی دورتموند نمی‌خواست من را از دست بدهد. البته از این ماجرا خیلی ناراحت نشدم چون اوضاع در دورتموند خوب پیش می‌رفت".

یونایتد این بار هم برای به‌خدمت گرفتن لواندوفسکی کار دشواری در پیش خواهد داشت. به خصوص با توجه به اینکه مهاجم لهستانی شخصا تایید کرده که بعد از بایرن مونیخ قصد بازی در بارسا را دارد. لواندوفسکی اخیرا در یک مصاحبه گفت:" نسبت به پیوستن به بارسا خوشبینم؟ این سوال بزرگی است. از وضعیتی که الان در آن هستم هیچ خوشم نمی‌آید. در این شکی نیست که در حال حاضر دوران حضورم در بایرن مونیخ به پایان رسیده است".