به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آندریاس کریستنسن، مدافع 26 ساله و دانمارکی با باشگاه چلسی به اتمام رسیده و جدایی این بازیکن قطعی شده است. در ماه های اخیر مذاکرات فراوانی بین این مدافع جوان و باشگاه بارسلونا صورت گرفته و به نظر می رسد آندریاس کریستنسن قطعا فصل بعد لباس این تیم را به تن خواهد کرد. در واقع مدیران بارسلونا در حال برطرف کردن موانع اداری این قرارداد هستند و هر گاه این اتفاق رخ داد، خبر جذب آندریاس کریستنسن را رسما اعلام خواهند کرد.

این مدافع دانمارکی نیز امروز تلویحا مقصد بعدی خود را تایید کرده و مدعی شد خودش نیز از زمان اعلام رسمی خبر اطلاعی ندارد. همچنین آندریاس کریستنسن به تمجید از بارسلونا پرداخته و این باشگاه را یکی از بهترین مقاصد ممکن برای هر بازیکنی خطاب کرد.

آندریاس کریستنسن گفت: "من نمی دانم چه اتفاقی در ادامه رخ خواهد داد و خبر ندارم که اخبار در تیم بعدی من دقیقا چه زمانی منتشر می شود. اما به هر حال بارسلونا بی تردید یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال اروپا است و با وجود اینکه این تیم در سال های اخیر مشکلاتی را تجربه کرده، هنوز هم یکی از بزرگترین باشگاه هایی است که یک بازیکن می تواند به آن محلق شود."