به گزارش "ورزش سه"، مجمع نمایندگان باشگاه بارسلونا روز گذشته برگزار شد و برنامه‌های مدنظر مدیران این باشگاه برای کسب درآمد و تامین بودجه به تصویب رسید. 
خوان لاپورتا موفق شد با مطرح کردن درست و توضیح دقیق جزییات مدنظرش در این طرح، نظر مثبت اعضای مجمع نمایندگان را کسب کرده و آنها را برای موافقت با این طرح و افزایش بودجه این باشگاه متقاعد کند. 
خبرنگاران پس از پایان این مجمع از او درباره شرایط جرارد پیکه پرسیدند و او گفت:« پیکه در شرایط خوبی قرار ندارد. ما تصور می‌کنیم که بازیکنان شهرت و پول دارند پس مشکلی ندارند اما آنها هم انسان هستند. پیکه یکی از کاپیتان‌های ماست و تلاش زیادی برای این باشگاه کرده است. او در دوراهی تجارت و فوتبال بود و فوتبال را انتخاب کرد. پیکه در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و با وجود دو بچه کوچک نیازمند حمایت هواداران است.»

 


لاپورتا در پاسخ به سوالی درباره مسی اظهار داشت:« جدایی او باعث ناراحتی من شد. ما همیشه باید سپاسگزار او باشیم و این موضوع را نشان دهیم. او تمام تلاشش را برای ما کرد. از نظر من لئو همیشه جزئی از بارسلونا است. شرایط باعث شد که ما مجبور به قطع همکاری با او شویم اما چنین این اتفاقی این واقعیت را از بین نمی‌برد که ما باید دیر یا زود به او ادای احترام کنیم و امیدوارم که زودتر موفق به انجام این کار بشویم. او مهره اصلی موفقیت‌های بارسا در 20 سال گذشته بود و این واقعیتی انکارنشدنی است.»
رییس باشگاه بارسا با تاکید بر افزایش قدرت این باشگاه اضافه کرد:« مهم است که ما شرایط خوبی داشته باشیم چون اگر همچنان ضرر بدهیم، حریفان ما را در موضع ضعف می‌بینند. اما مسئله فقط آنها نیستند، افرادی که قدرت اجرایی و سیستماتیک دارند هم موانع بیشتری را بر سر راه ما قرار می‌دهند.»