پپ گواردیولا می گوید از عملکرد مارکو سیلوا در فولام تحت تاثیر قرار گرفته و سبک بازی این تیم استثنایی است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از تقابل با فولام در FA کاپ حاضر شد و در مورد خولیان آلوارز، قرارداد کانسلو، بازی مقابل فولام و... صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در مورد آلوارز گفت:

به منچسترسیتی تبریک می گویم. آن ها برای زمان حال و البته آینده کار می کنند. او بازیکنی است که می توانست همین الان همراه ما باشد اما ما به اندازه کافی بازیکن داریم و من دوست ندارم در چندین پست بازیکنان زیادی داشته باشم. بهترین چیز برای او این است که فعلاً در ریور پلاته بماند. او عملکردی فوق العاده داشته است. در پیش فصل بعدی، او همراه ما خواهد بود. پس از آن تصمیم می گیریم که چه اتفاقی رخ دهد و در هر فصل بازیکنان تیم تغییراتی دارند. من شخصاً بابت داشتن این استعداد جوان برای سال های آینده، بسیار خوشحالم.

تمدید قرارداد کانسلو؟ رویای هر سرمربی؟ و بهترین در دنیا؟

شاید مردم مرا باور نکنند اما تصمیم تمدید قرارداد من با باشگاه است، من در این مسئله دخیل نیستم. همه می دانند که کانسلو چقدر مهم است، چه در این فصل و چه در 3-2 فصل اخیر. در ابتدا مشکلاتی با هم داشتیم، روی مسائلی توافق نظر نداشتیم. بخشی از آن اشتباه من بود اما حال او فوق العاده است، خوشحالم که او اینجا خوشحال است و می تواند برای سال های زیادی اینجا بازی کند. او در پست های مختلفی و هر روز می تواند بازی کند.

اهمیت تمدید قرارداد بازیکنان؟

سرمربی باید امروز کار کند، نه حتی فردا. باشگاه باید برای فردا و سال های بعد کار کند و هرگز متوقف نمی شود. تصمیماتی که باشگاه برای تمدید قراردادها گرفته است، به این علت است که آن ها برای آینده کار می کنند و باید این کار را انجام دهند.

مک آتی انتقال قرضی را پذیرفت؟

شخصاً، چیکی بگیریستین و باشگاه به من چیزی از پیشنهاد قرضی برای او نگفتند، شاید این اتفاق افتاده باشد و او پیشنهادی داشته چون بازیکنی خاص است. این بازیکنان گاهی به کمک ما می آیند. نباید فراموش کنیم که او فقط 19 سال دارد، هر روز تمرین می کند و این برای او بسیار مهم است. این شش ماه، او اینجا می ماند و تمرین می کند و شاید به او نیاز پیدا کنیم. در آینده، خواهیم دید چه می شود. مهم این است که او کاملاً به باشگاه متعهد است، هوادار منچسترسیتی و عاشق حضور در اینجاست. ما به او برای تمدید قرارداد اطمینان داریم.

با کانسلو در آن ابتدا، چه چیزی اشتباه پیش رفت؟

الان معمولاً او هر روز بازی می کند و این دلیل اصلی است. بازیکنانی هستند که می پذیرند دقایق بیشتری بازی کنند، بقیه ناراضی هستند و باید دلیل این قضیه را درک کنند. الان ما یکدیگر را بسیار بهتر می شناسیم، با هر بازیکنی باید به شکلی متفاوت برخورد کرد. من زمان بیشتری برای شناخت او گذاشتم، این که چقدر حساس است و چه قلب بزرگی دارد. با بعضی از بازیکنان باید متفاوت برخورد کنید، من زمان نیاز دارم تا طرف را درک کنم و در نهایت او را بیشتر درک کردم. او بازیکن مهمی است، باید نحوه بازی ما را درک کند و از این نظر کمی مشکل داشت. این علت مشکل ما در آن ابتداست، هر چند او به عنوان یک شخص همیشه همان فرد دوست داشتنی بوده است. بحثی نیست، همه چیز واضح و روشن است، ژائو الان خوشحال است.

مارکو سیلوا و فولام؟

از عملکرد مارکو خیلی خوشحالم. مدت زمان زیادی است که تحت تاثیر قرار گرفته ام. من در این مدت چندین بازی از فولام را دیدم و از نحوه بازی آن ها تحت تاثیر قرار گرفتم. تعجبی ندارد که آن ها در صدر جدول چمپیونشیپ هستند. مسئله فقط گلزنی های آن ها نیست، بلکه نحوه بازی و جایگیری های شان استثنایی است. همه برای کمک به هم تیمی خود حرکت می کنند. برای سیلوا خوشحالم، او را می شناسم. حال می بینم که تیمش بهتر از قبل بازی می کند. او آن جاست چون آن ها عالی بازی می کنند. بازگشت به لیگ برتر اهمیت زیادی برای فولام دارد. این بر کسی پوشیده نیست. فولام بهترین رقیبی است که می توانیم مقابلش قرار بگیریم، آن ها کیفیت بالا و بازیکنان زیادی با عملکردی عالی دارند. خوشحالم که فردا او را می بینم.

وضعیت بازیکنان؟ محرز؟

به جز گابریل ژسوس که تازه از بازی های ملی برگشته، بقیه در دسترس هستند. کول پالمر آماده نیست، پس از FA کاپ مشکلاتی داشت و هنوز در تمرینات حاضر نشده است. خواهیم دید در هفته های آینده چه می شود. محرز عالی است. همه آماده هستند و یک هفته استراحت برای همه خوب بود. محرز بسیر قوی است، او تمام چیزهای خوب و بد را پشت سر گذاشته و با فشاری که روی او بوده کنار آمده است. مشکلی وجود ندارد.