سادیو مانه گفت خیلی زود پاسخ مثبت خود را به مدیران بایرن مونیخ داده و این انتقال می توانسته زودتر اتفاق بیفتد. 

سادیو مانه خرید جدید بایرن مونیخ از لیورپول، اشتیاق زیادی دارد تا کارش را با این تیم آغاز کند. به گزارش بیلد، وینگر سنگالی بایرن مونیخ در مورد انتقالش به این تیم گفت:

این واقعیت دارد که قبلا تماس هایی بین بایرن مونیخ و مدیر برنامه ام وجود داشته است. بایرن همیشه مرا به وجد می آورد. از زمان حضورم در سالزبورگ آنها را دنبال می کردم اما پیش از این هرگز این انتقال میسر نشد. حالا با تجربه ای بیشتر به بایرن پیوستم و این یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف است. 

مدیر برنامه ام چند هفته پیش در مورد علاقه بایرن مونیخ گفت. حسن صالح حمیدزیچ، یولیان ناگلزمن و مارکو نپه در لیورپول به خانه من آمدند و پروژه خود را ارائه دادند. من فورا تحت تاثیر قرار گرفتم و در همان روز گفتم می خواهم به بایرن منتقل شوم. 

باشگاه های دیگری هم خواهان من بودند اما من تصمیمم را گرفته بودم. فورا حس کردم بایرن واقعا مرا می خواهد. سبکی که بایرن می خواهد در آینده از من بازی بگیرد، هیجان انگیز است. من با پرس شدید و از جلو آشنا هستم. سیستم بایرن به لیورپول شبیه است. 

مانه در مورد قدرت رهبری و هدایت جوانان در بایرن گفت:

در سنی هستم که می توانم و می خواهم به جوانان با تجربه ام در داخل و خارج از زمین کمک کنم. منتظر انجام این وظیفه هستم؛ هر چند به زمان نیاز دارم. همیشه فارغ از نقشم، تمام توانم را می گذارم. 

ستاره سنگالی در مورد حذف بایرن مونیخ مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان گفت:

البته که بازی را دیدم. بایرن تمام روش ها را امتحان کرد اما نتوانست بهترین عملکرد را داشته باشد. این حس را می شناسم زیرا در سال 2020 مقابل اتلتیکو همین اتفاق برای ما افتاد. قول می دهم فصل آینده متفاوت خواهد بود. حالا من اینجا هستم و تمام تلاشم را می کنم. باید ایمان داشته باشیم که می توانیم. وقتی کیفیت این تیم را می بینم، از نظر من یکی از بهترین تیم های اروپا است. 

وی در مورد اهدافش در بایرن گفت:

این اهداف فقط متعلق به من نیست، بلکه به هر بازیکنی که با بایرن قرارداد می بندد، تعلق دارد. ما می خواهیم تمام جام های ممکن را در فصل آینده فتح کنیم. من این را می خواهم، بایرن این را می خواهد، این بخشی از ذهنیت این باشگاه است. 

آیا با تیاگو آلکانتارا صحبت کردید؟

وقتی تصمیمم را گرفتم با تیاگو صحبت کردم. او به من گفت بایرن باشگاه بزرگی است و آنجا همه صمیمی و دوست هستند و همچنین مونیخ شهری شگفت انگیز است. این صحبت ها فورا حس خوبی به من منتقل کرد. 

یورگن کلوپ؟

مربی می خواست من بمانم و از رفتنم ناراحت بود اما من تصمیمم را گرفته بودم. 

آیا خودت را در پست خودت بهترین می دانی؟

نمی خواهم در مورد خودم صحبت کنم. هر چند این حرف کلیشه ای به نظر می رسد اما واقعا تیم برای من اولویت دارد. همیشه می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم تا به تیم کمک کنم. 

مانه در مورد جدایی احتمالی روبرت لواندوفسکی از بایرن گفت:

البته که لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان جهان است اما من در جایگاهی نیستم که در مورد آینده او صحبت کنم یا بگویم باشگاه باید چکار کند. 

بونا سار؟

بونا اولین بازیکنی که بود که در تیم ملی در مورد بایرن صحبت کردیم. وقتی 19 ساله بودم، ما در آکادمی متس با هم بازی کردیم اما این شرایط در بایرن آسان نیست. من او را می شناسم. او برای یک شانس دیگر می جنگد. 

از مانه در مورد کارهای خیرخواهانه اش از جمله ساختن بیمارستان، مدرسه و کمک به خانواده های فقیر سنگال سوال شد و او پاسخ داد:

نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. من کسی نیستم که بگویم: "ببینید من این کار را کردم!" همیشه سعی می کنم در حد توانم کمک کنم. روستای محل تولد من کوچک و با جمعیت 2000 تا 3000 نفر است. آنجا کمبود زیادی وجود دارد. بنابراین یک بیمارستان و یک مدرسه ساختم. وقتی در جایی متولد شده اید، تلاش می کنید برای مردم آنجا جبران کنید. 

مانه در مورد مذهبی بودنش گفت:

دین من همه چیز من است. من در خانواده ای بسیار مذهبی بزرگ شدم. تصمیم گرفتم مسلمان شوم و به آن افتخار می کنم. این بخشی از وجود من است. هر روز چندین بار دعا می خوانم و این به من قدرت می دهد.