به گزارش "ورزش سه"، دوسان ولاهوویچ، ستاره 22 ساله و صربستانی هفته گذشته با انتقالی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا راهی تورین شد و به نظر او جانشین کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس لقب گرفته است. اما در آستانه دیدار مقابل ورونا در لیگ ایتالیا، مکس آلگری تاکید کرد مسئولیت تقسیم شده و تنها روی دوش خرید جدید یوونتوس نخواهد بود.

 

مکس آلگری گفت: "باشگاه کار بزرگی انجام داده و دو بازیکن مهم به تیم یوونتوس آمده اند. دوسان ولاهوویچ گل های زیادی به ثمر رسانده و ویژگی هایی دارد که ما به آن نیاز داشتیم. ولاهوویچ در کنار ارلینگ هالند بهترین مهاجمان نوک هستند و البته دنیس زکریا نیز بازیکن باهوشی محسوب می شود.

 

 

هر دو بازیکن خیلی زود آماده حضور در ترکیب شده اند و فردا خواهیم دید که آیا آنها را بازی خواهم داد یا خیر. همچنین من از رودریگو بنتانکور و دژان کولوسفسکی برای آنچه در یوونتوس انجام دادند تشکر کرده برای آنها بهترین ها را در دوران حرفه ای شان آرزو می کنم. آمدن این دو بازیکن همه را مسئولیت پذیرتر می کند، اما اهداف تغییر نکرده و ما باید در جمع چهار تیم برتر باشیم. این مهمترین بخش فصل است و ما دیگر شانسی برای جبران نداریم. با آمدن ولاهوویچ، مسئولیت هجومی تیم به طور مساوی تقسیم می شود و قرار نیست همه چیز به هیچ وجه بر دوش ولاهوویچ باشد.

 

او 22 سال داشته، گل های زیادی در فیورنتینا به ثمر رسانده و حالا می خواهد در یوونتوس نیز عملکرد خوبی داشته باشد. من تحت تاثیر تمایل این بازیکن به پیشرفت قرار گرفته ام. ولاهوویچ می خواهد تمام روز تمرین کند و این همان چیزی است که شما برای رسیدن به نتیجه نیاز دارید.

 

یوونتوس در چهار تقابل اخیر هرگز ورونا را شکست نداده است. انتقال ولاهوویچ و زکریا شور و شوق تیم افزایش می دهد، اما خطر خارج شدن از مسیر نیز وجود دارد. نام مانوئل لوکاتلی در لیست یوونتوس نخواهد بود، لئوناردو بونوچی نیز دو جلسه تمرینی داشته و در بازی حضور نخواهد داشت. اما تست الکس ساندرو منفی شده و او روز دوشنبه در دسترس خواهد بود."