هواداران پرسپولیس به نوبه خود هرکدام از بازیکنان جدید پرسپولیس را مورد توجه قرار داده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا بدانیم محبوب‌ترین خرید پرسپولیس در اینستاگرام چه کسی است. از سعید صادقی و سروش رفیعی گرفته تا علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی. اما در این میان به نظر می‌رسد بیرانوند وضعیت متفاوتی دارد.

در بین تازه واردهایی چون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی و سعید صادقی خریدهای پرسپولیس تا به اینجای نقل و انتقالات بیرانوند با بیشترین اقبال مواجه است. به هرحال جای خالی او در فصل قبل و مشکلاتی که سرخ ها درون دروازه داشتند باعث شده تا بیرو به محبوب ترین سرخ ها تبدیل شود.

کافی است سری به پیج اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس با ۸ میلیون دنبال کننده بزنید تا متوجه شوید پست مربوط به جذب علیرضا بیرانوند، بیش از یک میلیون لایک داشته است و از این حیث در میان پست های نقل و انتقالاتی رکورددار است.

فراموش نکنیم که علیرضا بیرانوند، یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران ایرانی در اینستاگرام است که به تازگی، تعداد دنبال‌کننده‌های پیجش به ۴ میلیون نفر رسیده است.