رابطه قدیمی ژرژ مندس (مدیر برنامه رونالدو) با کستلز موجب می‌شود این خبر جدی‌تر از همیشه به نظر برسد. ظاهرا سوپر ایجنت پرتغالی برای انتقال موکلش به تیمی دیگر مصمم است. 

کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد درخواست کرده است که در صورت دریافت پیشنهادی رضایت‌بخش در این پنجره نقل و انتقالاتی، به او اجازه جدایی داده شود. 

طرفداری | به گزارش دانکن کستلز برای تایمز، رونالدو در ۳۷ سالگی باور دارد هنوز ۳-۴ سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح حضور داشته باشد و می‌خواهد این زمان را در باشگاهی صرف کند که بتواند به افتخارات تیمی و فردی او بیافزاید. مهاجم پرتغالی شیاطین سرخ انگیزه زیادی برای بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا دارد. طبق گفته دوستان نزدیک این بازیکن، علاقه CR7 به یونایتد و احترامی که برای هوادارانش قائل است به قوت خود باقیست. او علاوه بر دلایل ورزشی، به خاطر مشکلات خانوادگی‌اش، دلایلی شخصی هم برای تلاش در راستای جدایی دارد. 

از قرار معلوم بایرن مونیخ علاقه خود به رونالدو را تا زمان توافق برای فروش روبرت لواندوفسکی به تاخیر انداخته است. بازگشت به سری آ هم یکی از مواردی است که رونالدو آن را بررسی می‌کند.