کریستیانو رونالدو تصمیمش را گرفته و می خواهد در سال های پایانی دوران حرفه ای خود همچنان شانس بالایی برای فتح عناوین متعدد داشته باشد.

درخواست کریستیانو رونالدو برای خروج از منچستریونایتد کاملاً جدی است و رسانه های معتبر انگلستان، یکی پس از دیگری این موضوع را تایید می کنند.

به نقل از دیوید اورنشتاین؛ ستاره پرتغالی رسماً به منچستریونایتد درخواست خروج داده است. او ضمن تاکید بر علاقه همیشگی خود به منچستریونایتد، به اطلاع شیاطین سرخ رسانده که در 37 سالگی همچنان به دنبال چالش های جدید است و می خواهد افتخارات دیگری به کارنامه حرفه ای خود اضافه کند؛ هدفی که با وضعیت فعلی منچستریونایتد تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. دوری از لیگ قهرمانان اروپا برای کریستیانو رونالدو غیرقابل پذیرش است و او تاکید دارد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا باشد و برای کسب عناوین رقابت کند. در این لحظه پاری سن ژرمن تمایلی به جذب رونالدو نشان نداده اما نشانه هایی از علاقه چلسی، ناپولی و بایرن مونیخ به او دیده می شود. موضع منچستریونایتد و اریک تن هاخ مشخص است؛ کریستیانو رونالدو در لیست فروش نیست اما پافشاری این ستاره پرتغالی برای خروج از اولدترافورد ممکن است شرایط را عوض کند.