گرنوت روهر به مدیران بایرن مونیخ پیشنهاد کرد در صورت جدایی روبرت لواندوفسکی، برای جذب ویکتور اوسیمن اقدام کنند

سرمربی تیم ملی نیجریه در جام جهانی 2018 اعتقاد دارد ویکتور اوسیمن یک گزینه مناسب برای بایرن مونیخ در صورت جدایی لواندوفسکی خواهد بود.

طرفداری | این روزها شایعات زیادی در خصوص جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ مطرح می‌شود و بارسلونا به جذب این مهاجم لهستانی نزدیک شده است. بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی 60 میلیون یورو خواسته اما در عین حال مدیران این باشگاه برای یافتن جانشین در حال جست‌وجو هستند.

گرنوت روهر، مدافع آلمانی اسبق بایرن مونیخ و سرمربی پیشین تیم ملی نیجریه در مصاحبه با بیلد، شاگرد سابقش را به باواریایی‌ها پیشنهاد کرد:

اگر بایرن مونیخ بگذارد لواندوفسکی برود، آن‌گاه ویکتور اوسیمن می‌تواند جانشین خوبی باشد. فکر می‌کنم او می‌تواند در مونیخ موفق شود. اوسیمن تجربه حضور در بوندسلیگا (وولفسبورگ) را دارد و می‌تواند کمی آلمانی صحبت کند. دوره تطبیق‌پذیری او از سایر بازیکنان غیربوندسلیگایی می‌تواند کوتاه‌تر باشد. اگر ویکتور به پیشرفتش ادامه دهد، می‌تواند یک مهاجم کلاس جهانی شود. او باید در برخی جوانب از جمله زبان بدنش بهتر شود. گاهی اوقات می‌بینیم زمانی که همه‌چیز خوب پیش نمی‌رود، اوسیمن کنترلش را از دست می‌دهد اما این‌ها مسائلی جزئی هستند که او می‌تواند آن‌ها را برطرف کند. 

ویکتور اوسیمن 23 ساله در تابستان 2020 با انتقالی 75 میلیون یورویی از لیل به ناپولی پیوست و طی دو فصلی که در این باشگاه حضور داشته، توانسته در 62 بازی موفق به ثبت 28 گل و 9 پاس گل شود. او هم‌چنین 23 بار برای تیم ملی نیجریه به میدان رفته و توانسته 15 گل به‌ثمر برساند. 

  • بیش‌تر بخوانید: پیام لواندوفسکی به ژاوی: بی صبرانه منتظر شروع تمرینات هستم