ژرژ مندس در حال حاضر در بارسلونا به ملاقات خوان لاپورتا رفته است.

روی میز مذاکره میان خوان لاپورتا و ژرژ مندس اسامی و احتمالات زیادی از جمله روبن نوس، رافائل لیائو، برناردو سیلوا و البته کریستیانو رونالدو نیز وجود دارند.

طرفداری | حالا به گزارش AS، مدیر برنامه های فوق ستاره پرتغالی با رئیس بارسلونا گفتگو می کند تا احتمال و شانس انجام انتقال آقای گل تاریخ باشگاه رئال مادرید را بررسی کنند.

این احتمال، می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد؛ افزایش محبوبیت قابل توجه لاپورتا میان هواداران بارسلونا، هدف ایجاد فشار روی بایرن مونیخ برای مذاکره بر سر لواندوفسکی، بازیکنی که رسماً قصد جدایی دارد، و یا استفاده از نام بارسلونا برای تحت فشار گذاشتن سران باشگاه رئال مادرید به منظور جلوگیری از انجام چنین انتقالی!

با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو نمی خواهد در آخرین سال های دوران بازی خود شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد، قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد و تیم های بایرن مونیخ و چلسی هم از دیگر مشتریان این بازیکن محسوب می شوند.

برناردو سیلوا دیگر گزینه ای که ممکن است در گفتگو میان لاپورتا و مندس مطرح شده باشد، تنها می تواند در ازای پیشنهاد قابل توجه 100 میلیون یورویی از منچسترسیتی جدا شود که پرداخت چنین مبلغی برای بلوگرانا غیرممکن است.