مهدی مناجاتی در گفت وگو با خبرورزشی در خصوص حواشی اخیر تیم ملی و دو دستگی ملی پوشان گفت: به نظر من بازیکن حق دخالت در انتخاب نیمکت تیم ملی را ندارد و نباید به خودش چنین جسارتی دهد که در مورد سرمربی تیم تعیین و تکلیف کند. وظایف یک بازیکن کاملا مشخص است و فقط باید روی بازی خودش تمرکز کند و تابع فدراسیون باشد.

وی افزود: البته این مسئله به ضعف مدیریت در فدراسیون فوتبال بر می گردد و اگر فدراسیون بطور قاطع از سر مربی حمایت می کرد، ملی پوشان به خودشان چنین جسارتی نمی دادند تا در مورد سر مربی اظهار نظر کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی در رابطه با برکناری دراگان سکوچیچ توضیح داد: من از قدیم با آوردن مربی خارجی برای تیم ملی موافق نبودم. مربیان ایرانی خوبی داریم که هوش سرشاری دارند. آنها با توجه به شناخت کافی از بازیکنان و شرایط فوتبال ایران می‌توانند عملکرد خیلی بهتری نسبت به گزینه‌های خارجی داشته باشند. فعلا زمان داریم و می توانیم از مربیان ایرانی که کلاس دیدند و اخلاق خوبی هم دارند، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، استفاده کنیم، چرا بی جهت پولمان را هدر دهیم.

مناجاتی درباره اظهارت حسن عباسی در خصوص بازیکنان فوتبال و خانواده‌های آنان نیز گفت: بهرحال ایشان هم نظر داده ولی اگر ۱۰۰ متر یا ۱۰ متر در زمین فوتبال استارت بزند، دیگر چنین نظرهایی نمی دهد. الان فوتبال و ورزش یکی از مسئل بسیار مهم در هر اجتماعی است و تعجب کردم که در مورد فوتبال اینچنین اظهار نظر کرده است.