به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری پیش از سوپرجام با اعلام رضایت از وضعیت نقل و انتقلات فولاد گفت که پس از محرومیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی، آنها عملکرد خوبی داشتند و بهترین بازیکنان موجود را جذب کردند.

 

* تنها تیم ایرانی هستیم که در چهار جام حضور داشتیم
اول از همه تشکر می‌کنم از هیئت فوتبال و مسئولان ورزشگاه سیرجان که این شرایط را فراهم کردند که یک بازی خوب برای هر دو تیم باشد. خوشحالیم از اینکه اینجا حضور داریم و باعث افتخار ماست که می‌توانیم در سوپرجام حضور پیدا کنیم. تنها تیم ایرانی هستیم که در چهار جام این فصل حضور داشتیم و برای هر چهارتا زحمت کشیدیم و ادامه خواهیم داد تا به موفقیت برسیم.

 

* مقابل پرسپولیس باید با تمرکز بازی کنیم
بازی سخت و سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود، یک بازی و یک جام است و اهمیت خیلی زیادی دارد. دو تیم شناخت کافی از هم دارند و آخرین بازی را مقابل هم انجام دادند. باید از کمترین فرصتها استفاده کنیم و از اشتباهات حریف بهره ببریم و با تمرکز بالا بازی کنیم تا به نتیجه برسیم. نکته مهم بازی فردا تمرکز بالای بازیکنان است که به آنها گفتم و جلساتی در این باره داشتیم. باید خیلی خوب و با تمرکز بازی کنیم تا شرایط را طوری رقم بزنیم که در پایان خوشحال شویم.

 

* امیدوارم فردا بهترین قضاوت اکبریان باشد
شنیده ام که آقای اکبریان قصد دارند به همراه کمک‌هایشان از فوتبال خداحافظی کنند، جا دارد از همینجا به ایشان خسته نباشید بگویم و بابت قضوت های خوبشان در این سالها تشکر کنم و امیدوارم در زندگی شخصی سلامت و موفق باشند. تنها توقعمان این است که فردا بهترین قضاوتشان مثل تمام قضاوت‌ها را داشته باشند چون تیمهای بزرگ یک مقدار نگاه‌های متفاوتی را متوجه خود دارند و تنها نگاه ما این است که قضاوت عادلانه برای هر دو تیم باشد تا هر تیمی که لیاقتش را دارد، برنده شود.

 

 

* حتما فرصت دیگری برای برگزاری سوپرجام نبوده
برنامه سازمان لیگ را تا آخر فصل نداریم که نظر بدهیم اما حتما نه فاصله و زمانی بوده که این بازی برگزار شود. طبیعتا باید قبل از فصل برگزار شود یا بین فصل اما باتوجه به شرایط تیم ملی، اینطور تصمیم‌گیری شده است.

 

* فردا از بازیکنان جدید استفاده خواهیم کرد
اول از همه باید از مدیریت باشگاه، آقای مهندس ابراهیمی رییس کارخانه فولاد و اعضای هیئت مدیره باشگاه که واقعا زحمت کشیدند و بعد از دو سال که نتوانستیم یار بگیریم، من فکر کنم باید خسته نباشید بگویم به آنها. نفراتی که گرفتیم قطعا در ادامه راه کمک خواهند کرد و بازیکنان باکیفیتی داریم که بهترین‌ها هستند و در کنار بازیکنان خودمان، به موفقیت کمک خواهند کرد. فردا قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد، ما این بازیکنان را آوردیم تا بهترین استفاده را ببریم چون در ادامه راه نیاز داریم به موفقیت برسیم.

 

* بازیکنانی که خریدیم بهترین بودند
دو نکته هست؛ یکی اینکه ما دو پنجره بازیکن نگرفتیم و سالهای سختی را گذراندیم تا به اینجا برسیم و کمترین حقمان این بود که بازیکن بگیریم. ما برخلاف سایر تیمها نتوانستیم بازیکن بگیریم. نیم فصل اینطور نیست که بازیکنان دلخواه را جذب کنیم اما نسبت به بازیکنانی که می‌توانستیم جذب کنیم و در لیگ بهترین بودند، بازیکن خریدیم و بازیکنانی که خریدیم بهترین‌های تیمشان هستند و کیفیتشان را در لیگ نشان خواهند داد و مثل سایر بازیکنانی که آمدند در فولاد احیا شدند و تبدیل به بازیکنان بزرگ فوتبال ایران شدند، باتوجه به اینکه بزرگ هستند، در فولاد هم به موفقیت خواهند رسید.

 

* نیاز به جذب بازیکن داریم
ما هنوز نیاز به جذب یار داریم و در این چند روز بعد از سوپرجام مذاکره خواهیم کرد و به توافق برسیم.