باشگاه مس رفسنجان هم پیشنهاد مالی رضا اسدی را نپذیرفت

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس با وجود مذاکرات خوبی که با مس رفسنجان داشت، با این تیم به توافق مالی نرسید.

به گزارش طرفداری، همان طور که بارها در طرفداری نوشتیم، رقم درخواستی رضا اسدی از باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با سرخ پوشان مورد موافقت رضا درویش قرار نگرفت تا شماره 8 سرخ ها از این تیم دور شود. آن هم درحالی که مدیر برنامه های اسدی معتقد است رقم درخواستی آن ها زیاد نیست اما همین قدر که او رقم پیشنهادی 4.5 میلیاردی پرسپولیس را توهین آمیز تلقی کرده، به وضوح نشان می دهد رقم درخواستی اش برای رضا اسدی در حد بازیکنان ملی پوش است، آن هم در شرایطی که نه اسدی ملی پوش است و نه فصل قبل موفق شد رضایت کادرفنی و کارشناسان را برآورده کند.

در همین ایام و در حالی که طبق ادعای مدیربرنامه‌های اسدی، این بازیکن از برخی تیم‌های خارجی هم پیشنهادهای خوبی دارد، اعلام شد او پیشنهاد مناسبی از باشگاه مس رفسنجان نیز دریافت کرده و احتمالا راهی این تیم خواهد شد. اما جالب اینجاست که ساعتی قبل برخی رسانه ها از توافق نکردن طرفین خبر دادند.

شنیده می شود مبلغ مورد نظر اسدی به اندازه ای است که حتی باشگاه صنعتی مس رفسنجان نیز با آن موافقت نکرده و به دلیل درخواست رقمی بالا از سوی اسدی و مدیر برنامه هایش، این مذاکرات منتهی به عقد قرارداد نشد تا اسدی با وجود آغاز تمرینات تیم‌های لیگ برتری، همچنان بدون تیم بماند.

رضا اسدی پس از منتفی شدن حضورش در مس رفسنجان، به دیگر پیشنهادش فکر خواهد کرد. فولاد یکی از تیم هایی بود که از همان ابتدا به دنبال جذب اسدی بود و برهمین اساس شنیده می شود که مذاکرات به خوبی پیش رفته و فولادی ها حتی با رقم مورد نظر او نیز موافقت کرده اند.

فولادی ها که این فصل حضور فعالی در نقل و انتقالات داشتند و حتی گفته شد بازیکنی چون احسان پهلوان را با رقمی بالا از پرسپولیس جذب کرده، حالا با رقم موردنظر اسدی موافقت کرده اند.

هرچند که هنوز گروه معدودی معتقدند اسدی درنهایت با کم کردن رقم درخواستی اش در پرسپولیس خواهد ماند، فرضیه ای که احتمالش بسیار پایین است.

حالا باید منتظر بود و دید این هافبک برای فصل بعد پیراهن فولاد را برتن خواهد کرد یا نه.