ناگلزمان گفت جانشینی لواندوفسکی چالش بزرگی است اما نگران نیست زیرا بایرن در خط حمله بازیکنان زیادی دارد و مجهز است. 

جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، برای یولیان ناگلزمان چالش برانگیز خواهد بود. بایرن مونیخ مهاجم نوک مطمئنی در اختیار ندارد و آنها چندین بار شایعات علاقه به کریستیانو رونالدو را رد کرده اند. گفته می شود بایرن مونیخ به ماتیس تل، مهاجم 17 ساله رن علاقه دارد و برای جذب او اقدام کرده اما حتی اگر او جذب شود، به نظر اقدامی برای آینده است و نه راه حل فوری. به گزارش BR24 یولیان ناگلزمان در این مورد گفت:

روبرت لواندوفسکی 8 سال عالی را در بایرن سپری کرد. پیدا کردن جانشین او چالش بزرگی است. در حال حاضر نگران این موضوع نیستم. ما از نظر هجومی بسیار مجهز هستیم و همچنان برای انتخاب نفرات اصلی کار سختی خواهم داشت. 

این امکان برای ما وجود دارد که تیم را بدون مهاجمی که 40 گل در فصل می زند، بسازیم. این یک ماموریت جالب برای من و کادر فنی ام است؛ همینطور برای صالح حمیدزیچ و اولیور کان. با سادیو مانه، ما بازیکنی را خریدیم که فصل گذشته بارها در پست مهاجم مرکزی برای لیورپول بازی کرد. او نسبت به لواندوفسکی سبک متفاوتی دارد و یک مهاجم کلاسیک نیست اما ما همچنین بازیکنان زیادی داریم که می توانیم با 2 مهاجم مرکزی بازی کنیم.