الیور کان در مصاحبه ای با بیلد موارد مهمی را در مورد نقل و انتقلات این باشگاه خاطر نشان کرد

مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مورد نقل و انتقالات این تیم به تفضیل با بیلد صحبت کرده است.

طرفداری | اولیور کان در مورد ماتیس تل ستاره جوان فرانسوی باشگاه رن گفت:

تل قطعا یک بازیکن مستعد فوق العاده است اما ما با آرامش با مسائل برخورد می کنیم. به بررسی بازار ادامه می دهیم و تلاش می کنیم ترکیب تیم را متعادل نگه داریم. البته که این شامل بازیکنانی هم می شود که اگر هم تیمی های قدیمی تر بتوانند به آن ها کمک کنند هنوز می توانند پیشرفت کنند.

 

کان در مورد دلیخت گفت:

 این درست است که در مورد او صحبت هایی داشتیم. دلیخت یک بازیکن بسیار قابل توجه است، به خصوص از جنبه ی ذهنی. حالا باید ببینیم کلیت موضوع چطور پیش خواهد رفت.

دروازه بان سابق بایرن مونیخ در مورد شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن هم صحبت کرد:

من عاشق کریستیانو هستم و همه می دانند او چه بازیکن فوق العاده ای است اما هر باشگاهی یک فلسفه ی خاص را دنبال می کند و من اطمینان ندارم جذب او در برهه کنونی بتواند سیگنال خوبی به باشگاه بایرن مونیخ و همچنین بوندس لیگا بدهد. جذب او با ایده هایی که ما برای پیش بردن بایرن داریم سازگار نیست.

 

ملی پوش سابق تیم ملی آلمان در مورد هری کین گفت:

هری با تاتنهام قرارداد دارد. کین قطعا یک مهاجم بسیار سطح بالا است اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست. حالا ما باید تیم را برای فصل جدید دور هم جمع کنیم. باید ببینیم در ادامه چه پیش خواهد آمد.

لایپزیش برای کنراد لایمر 30 میلیون یورو می خواهد و پیشنهاد 19.5 میلیون یوریی بایرن را رد کرده است. کان در مورد ادامه ی مذاکرات دو باشگاه گفت :

با آن ها در تماس هستیم و به مذاکرات ادامه می دهیم.

سنگربان افسانه ای هنوز هم از حذف بایرن مونیخ توسط ویارئال رنج می کشد:

هنوز هم حذف در مقابل ویارئال را در ذهن دارم و مرا آزار می دهد. البته که ما، این بار باز هم تلاش خواهیم کرد که حداقل به نیمه نهایی چمپیونز لیگ برسیم و رویای کسب جام را هم داریم. این چیزی است که هر بازیکنی می خواهد.