سرمربی بایرن مونیخ گفت تا پایان بازار آنها عملکرد خوبی خواهند داشت. او همچنین امیدوار است فصل آینده متفاوت با فصل گذشته باشد. 

بایرن مونیخ در اردوی پیش فصل در آمریکا با انجام چند بازی دوستانه خود را برای فصلی جدید آغاز می کند اما نقل و انتقالات این باشگاه، شاهد روزهای شلوغی بوده است. ماتیاس دلیخت در قراردادی به ارزش 67 با 10 میلیون یورو پاداش از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست و یولیان ناگلزمان از این موضوع خوشحال است. سرمربی بایرن در بخش بعدی گفتگو با بیلد گفت:

از جذب دلیخت خوشحالم. او یکی از مستعدترین مدافع جهان و هنوز جوان است. این برای ما و بوندسلیگا نشانه خوبی است که دلیخت ما را انتخاب کرد. او همچنین روی ضربات کاشته تهدیدی برای دروازه حریفان خواهد بود که مهم است. امیدوارم در این فصل 7 یا 8 گل بزند. اولین بار 4 هفته پیش با دلیخت تماس داشتم. او هم مانند سادیو فقط بایرن را می خواست. برای ما انتقال فوق العاده بود. 

این فصل باید بهتر از فصل گذشته باشد. فصل گذشته، از نیم فصل اول راضی بودم اما 7-8 بازی آخر خوب پیش نرفت و خوب نبودیم. من همچنین باید بیشتر روی بازی خودمان تمرکز کنم تا حریفان. مربیگری در بایرن همیشه فشار زیادی به همراه دارد. امیدوارم ثبات بیشتری داشته باشیم. 

آیا خریدهای بیشتری در راه هستند؟

پنجره نقل و انتقالات هنوز برای مدتی باز خواهد بود و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. ما قطعا تا پایان بازار کارهای خوبی انجام خواهیم داد. 

ناگلزمان در مورد سبک جدید بایرن در فصل آینده گفت:

در گذشته پیش بینی بازی ما برای حریفان آسان تر بود و راحت تر برای بازی با ما آماده می شدند. حالا باید کاری کنیم که پیش بینی بازی ما برای آنها سخت تر شود. 

از این که مانه و دلیخت، بایرن را انتخاب کردند، چه حسی دارید؟

برای ما و بوندسلیگا نشانه مثبتی است که بازیکنانی به این بزرگی ما را انتخاب کرده اند. ما یک مهاجم از دست داده ایم اما یک مهاجم و یک مدافع جذب کرده ایم. به همین دلیل در وضعیت خوبی هستیم. 

رایان خرافنبرخ؟

رایان روزهای ابتدایی بسیار خوبی را سپری کرده است. او فوتبالیست بسیار خوبی است و همیشه ایده های خوبی دارد. قطعا در زمینه دفاع، پتانسیل بیشتری دارد و خودش انگیزه دارد تا در این زمینه بهتر شود. این نشانه خوبی است. با توجه به غیبت لئون، رایان وقت خوبی پیدا می کند تا تاثیر خودش را در بازی ما نشان دهد. 

با ورود دلیخت، آینده اوپامکانو، نیانزو و پاوار مبهم به نظر می رسد. آیا آنها جدا می شود؟

من برای جدایی یکی از این بازیکنان برنامه ریزی نمی کنم اما در فوتبال هر چیزی ممکن است. بازی های زیادی در این فصل خواهیم داشت. برگزاری جام جهانی در زمستان اتفاق تازه است. به بهترین بازیکنان نیاز داریم. می خواهیم تمام جام ها را کسب کنیم. خوشحالم که دلیخت به زودی کنار ما خواهد بود. با او صحبت می کنم تا ببینم چه احساسی دارد و اینکه می توان از او در بازی فردا برای چند دقیقه استفاده کرد.