مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد دو بازیکن بزرگی که طی یک سال اخیر از باشگاه جدا شده اند صحبت کرده است. 

حسن صالح حمیدزیچ از اشتباهی که در مورد داوید آلابا مرتکب شد می گوید.

طرفداری | به گزارش مارکا، حسن صالح حمیدزیچ یکی از پرکارترین سال های دوران حرفه ای خود را پشت سر گذاشته است؛ فعالیت او در تابستان 2022 به اوج رسید و بایرن مونیخ به یکی از فعالترین باشگاه های اروپا در بازار تبدیل شد. صالح حمیدزیچ سال 2021 با داوید آلابا به توافق نرسید و این بازیکن پس از پایان قراردادش بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک کرد. سال 2022 نوبت به روبرت لواندوفسکی رسید که ساز جدایی سر دهد و در نهایت او هم آلیانتس آرنا را ترک کرد. مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد این دو جدایی صحبت هایی انجام داده است. 

من به هیچ وجه نمی توانم نگرشی که روبرت لواندوفسکی از خودش نشان داد را درک کنم. اگر جای او بودم، مسائل پیش آمده را به صورت غیر علنی و با خود باشگاه حل می کردم و تا پایان مدت زمان قراردادم در بایرن مونیخ می ماندم. 

حسن صالح حمیدزیچ ادامه داد: 

جدایی آلابا در سال 2021؟ ما برای تمدید قرارداد به داوید پول زیادی را پیشنهاد دادیم. طی یکی از آخرین ملاقات هایمان با نمایندگانش، به او اولتیماتوم دادیم تا هرچه زودتر تکلیف مذاکرات را مشخص کند. حالا که به آن زمان فکر می کنم، به نظرم اولتیماتوم دادن به بازیکنی با کیفیت داوید آلابا کار درستی نبود.