رئیس باواریایی ها درمورد وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش صحبت کرده است.

اولیور کان، در مصاحبه‌ای ضمن با ثبات دانستن قدرت اقتصادی بایرن مونیخ، به احتمال جذب بازیکن بزرگ دیگری در این پنجره واکنش نشان داده است.

طرفداری | به گزارش imiasanmia اولیور کان در مصاحبه‌ای با Kessler Philipp از برنامه ها و استراتژی های بایرن مونیخ سخن گفت.

از کان پرسیده شد که آیا بایرن می‌تواند ستاره‌ای دیگر در این تابستان به ترکیبش اضافه کند؛ کان جواب داد:

 نیازی نیست که [در این تابستان] مجدداً به دنبال جذب بازیکنانی همچون ماتیاس دلیخت برویم.

کان درمورد ماتیس تل و کنراد لایمر، دو هدف آینده بایرن گفت:

 اخیراً مذاکرات جدیدی با تل انجام شد. ما همچنین با لایمر در تماس هستیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که کار به کجا می انجامد.

اولیور کان درمورد نقش ناگلزمان در نقل و انتقالات گفت:

او یک قطعه مهم در پازل نقل و انتقالاتی باشگاه است؛ ناگلزمان سبک بازی تیم را به بازیکنان توضیح می‌دهد و نقش هر بازیکنی را در این سیستم یادآور می‌شود. روحیه و اطمینانی که یک مربی به بازیکن می‌دهد، بسیار در روند جذب بازیکن مهم و تأثیرگذار است.

کان درمورد وضعیت مالی بایرن خاطر نشان کرد:

با وجود اینکه در این پنجره نقل و انتقالات چند خرید مهم صورت گرفت، اما قدرت مالی بایرن مونیخ برای فصل آینده حفظ می‌شود. همیشه گفته ام تا زمانی که من رئیس هستم، شاید خیلی کارها را انجام ندهم، اما هیچ وقت بنیان اقتصادی این باشگاه را به خطر نمی اندازم.

اولیور کان در مورد پنجره نقل و انتقالاتی اخیر افزود:

اکثر فعالیت های مهم خودمان را در ابتدای این پنجره انجام دادیم و نیازهای تیم را برطرف کردیم؛ بنابراین دیگر عجله و استرسی برای انجام انتقالی نداریم. این برای من مهم بود. من اوایلی که به ریاست بایرن رسیدم به حسن [صالح حمیدزیچ] گفتم هدف ما باید این باشد که پرونده نقل و انتقالاتمان را هر چه زودتر به پایان ببریم و تیم را تکمیل کنیم.

 امسال بهره بردن از ترکیبی کامل در پیش فصل بسیار مهم تر شده است؛ چرا که فصل پیش رو در اوایل آگوست آغاز می‌شود. اگر در پیش فصل ترکیبی کامل نداشته باشید، ممکن است مسابقات آغاز شود و بعد یکسری بازیکن به تیمتان اضافه گردد؛ این موضوع ممکن است ناهماهنگی هایی به وجود آورد.

کان همچنین درمورد خرج هایی که بایرن در این پنجره متحمل شد، گفت:

 ما در دو سه سال گذشته، از لحاظ اقتصادی‌ آسیب هایی متحمل شدیم. اما باید بگویم که با وجود اپیدمی کرونا و تمام آسیب های آن باز هم از لحاظ مالی باشگاهی سودآور بودیم و دچار بحران اقتصادی نشدیم؛ این نشان دهنده قدرت اقتصادی ماست.