هافبک جدید و هلندی باواریایی ها در مصاحبه‌ای از شرایطش در این باشگاه می‌گوید.

رایان خرافنبرخ که در این تابستان از آژاکس راهی بایرن مونیخ شد، مصاحبه‌ای مفصل انجام داده است.

طرفداری | به گزارش imiasanmia رایان خرافنبرخ در مصاحبه‌ای با کیکر درمورد وضعیتش در بایرن مونیخ گفت:

من اینجا به خوبی تلاش می کنم. [گرچه] همه چیز جدید شد؛ با باشگاه جدید، هم‌تیمی های جدید و مربی جدید [روبرو شدم] اما احساس فوق العاده ای دارد. کم کم به شدت تمرینات و شرایط اینجا عادت خواهم کرد و با بایرن وفق پیدا می‌کنم. شنیدن تعریف و تمجیدهایی درمورد خودم و سبک بازیم، واقعاً خوشحال کننده است.

خرافنبرخ ادامه داد:

هدف من این است که در سریع ترین زمان ممکن جزئی از ترکیب اصلی بایرن بشوم. اگر بتوانم به این مهم دست یابم، خیلی راحت به تیم ملی دعوت می‌شوم.

خرافنبرخ در مورد مصدومیت لئون گورتسکا گفت:

او آسیب دیده است. واقعاً برایش متأسفم. گرچه حالا فرصتی برای من به وجود آمده تا خودم را به مربی ثابت کنم و توانایی هایم را نشانش دهم.

خرافنبرخ درمورد دلیل پیوستنش به بایرن گفت: 

به بایرن پیوستم تا بتوانم با بهترین بازیکنان هم تیمی شوم و در کنار آنها بازی کنم. من می خواهم با بهترین ها رقابت کنم از آنها چیزهایی بیاموزم و نهایتا به همراه آنها عناوین قهرمانی را به دست آورم.

خرافنبرخ در مورد مقایسه‌اش با پوگبا گفت:

قبلاً این مقایسه ها را شنیده بودم؛ از زمانی که من یک بازیکن جوان در آژاکس بودم این حرفها وجود داشت. سخت است اما باید بگویم ما شباهت هایی به هم داریم: نحوه حرکتش در زمین و [فرم] بدنش [شباهت هایی به من دارد]؛ او همچنین [به مانند من] جثه بزرگ و پاهای درازی دارد.

خرافنبرخ در مورد اولین تماسش با بایرن‌ مونیخ گفت:

مربی سابقم، اریک تن هاخ، نیز به من گفته بود که بایرن باشگاهی بزرگ است و اگر به بایرن منتقل شوم تصمیم درستی گرفته‌ام. اولین صحبت‌ها برای انتقال من، چند ماه پیش آغاز شد. من حتی پیشنهادهای دیگر را در نظر نگرفتم چرا که مصمم بودم به بایرن بپیوندم. مجبور نبودم زیاد فکر کنم چون میل قلبی‌ام بازی برای بایرن بود. 

وی در نهایت درمورد ماتیاس دلیخت گفت:

من مدت زیادی است که ماتیاس را می شناسم. زمانی که با آژاکس در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم، در حالی که بازیکنی جوان بودم، بازی های او را تماشا می‌کردم.

خرافنبرخ همچنین تأیید کرد که هیچ مشورتی به دلیخت نداده تا این مدافع هلندی راهی باواریایی ها بشود؛ او گفت:

 در واقع نه [هیچ مشورتی به دلیخت نداده ام]. اما حضور او در اینجا هیجان انگیز و جالب است. او بازیکنی بزرگ است؛ دلیخت [ مانند] صخره‌ای قدرتمند در دفاع است. او مدافعی سرسخت است که سطح فنی تیم را بالا می‌برد.