کارلو آنچلوتی اختلاف در صدر جدول رقابت های لالیگا را 6 امتیازی نگه داشت

رئال مادرید با کسب شانزدهمین برد فصل لالیگا در هفته 23 مقابل گرانادا، 53 امتیازی شد و اختلاف با سویای 47 امتیازی را حفظ کرد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت:

خبر بسیار خوبی است چون سه امتیاز را به لطف عملکردی خوب در نیمه دوم کسب کردیم. تیم علمکرد خوبی داشت. در حال حاضر در بهترین فرم خود نیستیم. حالا یک هفته فرصت داریم تا بازیکنان مصدوم را به شرایط بازی برسانیم و این مهم است. بازی مهمی بود و من از تعهد بازیکنانم راضی هستم.

واکنش خوبی از سوی همه بازیکنان شاهد بودیم، چه کسانی که از ابتدا به میدان رفتند و چه آنها که در نیمه دوم به میدان آمدند و انرژی مضاعفی به تیم بخشیدند. نمی خواهم از من تمجید شود چون وقتی شکست می خوریم تقصیر مربی است و وقتی پیروز می شویم عملکرد تیم است. بازیکنان باید در صفحه اصلی باشند و در نیمه دوم هواداران هم خیلی کمک کردند.

آسنسیو بازیکن بسیار مهمی برای ماست. در این فصل گل های زیادی به ثمر رسانده و گل های زیادی هم ساخته، از لحاظ دفاعی بسیار متعهد است و این برای ما اهمیت دارد. نمی دانم بازیکن ثابت خواهد بود یا نه، اما بازیکن مهمی است. قابل اعتماد است، سخت تلاش می کند و امروز به لطف بهترین ویژگی او که شوت زنی است پیروزی را کسب کردیم. او با اعتماد به نفس کامل مصدومیت های سخت را پشت سر گذاشته است.

این هفته برای ما بسیار حیاتی است چون چند سفر طولانی در پیش داریم و با آمادگی 100% هم قدم به این مسابقه نگذاشته بودیم. 6 بازیکن ما در بازی امشب غایب بودند و امیدوارم در بازی بعدی همه آنها را در اختیار داشته باشم.

یوویچ بعد از اینکه به ویروس مبتلا شده بود برگشته و هنوز از لحاظ جسمانی کاملاً آماده نیست. ترجیح می دادم بازی را با ایسکو آغاز کنم و در اواخر بازی یوویچ را به میدان فرستادم که خیلی خوب هم کار کرد و با انرژی زیادی که در جلوی زمین صرف کرد کمک زیادی به تیم داشت. در حال حاضر هم بنزما و هم ماریانو مصدوم هستند.

متئو لاهوز؟ راجع به هیچ چیز به خصوصی صحبت نکردیم. او صحنه مربوط به والورده را به من توضیح می داد. به اعتقاد من او نه تنها در اسپانیا، بلکه در سطح اروپا هم بهترین است. فارغ از اینکه قضاوت خوبی داشت یا نه، من هنوزم فکر می کنم که او بهترین داور اروپاست.