به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته جاری بود که مانوئل نویر، دروازه بان و کاپیتان بایرن مونیخ در ترکیب ثابت این تیم مقابل لایپزیش قرار گرفته و علیرغم دریافت دو گل و با توجه به برتری 2-3 تیم یولیان ناگلزمان، به رکورد کسب 310 پیروزی در بوندسلیگا دست یافت. اما دیشب باشگاه آلمانی به شکل غیرمنتظره ای خبر جراحی مانوئل نویر را منتشر کرد و این اتفاق تعجب هواداران بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را برانگیخت.

 

 

در واقع مانوئل نویر که مدتی از ناحیه زانو احساس ناراحتی داشته، تصمیم گرفته در این مقطع از فصل زانوی خود را به تیغ جراحی بسپارد. در ابتدا به نظر می رسد مدت زمان دوری این سنگربان بزرگ از میادین زیاد نباشد، اما اسکای اسپورتس آلمان مدعی شد مانوئل نویر به چهار الی شش هفته زمان برای بازگشت به ترکیب بایرن مونیخ نیاز دارد.

 

بدین ترتیب مانوئل نویر قطعا دو دیدار رفت و برگشت مقابل سالزبورگ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را از دست می دهد، اما در صورت صعود احتمالی بایرن مونیخ مشکلی برای حضور در ترکیب در مراحل بعدی نخواهد داشت. بایرن در حال حاضر با اقتدار و فاصله 9 امتیازی نسبت به دورتموند در صدر جدول قرار داشته و البته از رقابت های دی اف بی پوکال نیز که حذف شده است. در این مدت اسون اولرایش، سنگربان نه چندان مطمئن بایرن مونیخ وظیفه حراست از دروازه این تیم را به عهده خواهد داشت.