به گزارش "ورزش سه"، بازی دوستانه مس رفسنجان و آلومینیوم برخلاف اسمش آنقدرها هم در طول بازی دوستانه پیش نرفت و دقایق زیادی با بحث و جدال لفظی همراه بود‌. در نیمه اول خطاهای شدیدی رخ داد که سبب شد لحظاتی بازی متوقف شود.

تکل‌های بلند میلاد فخر الدینی و محمدمهدی محبی سبب شده بود بازی از حالت دوستانه به جدی تغییر شکل پیدا کند. در این میان کادرفنی نیز سعی داشتند بازیکنان را آرام کنند اما گاهی خودشان هم وارد جدال‌های لفظی می‌شدند. البته سرمربی‌های دو تیم یعنی ربیعی و رحمتی کمترین تنش را در طول بازی داشتند.

داور در نیمه نخست کارتی به بازیکنان نشان نمی‌داد و کارتهایش را به همراه نداشت که سبب شد محمد نوازی، مربی آلومینیوم در بین دو نیمه این موضوع را به داور متذکر شود و داور بازی نیز از شروع نیمه دوم دست به جیب را آغاز کرد تا بتواند بازی را بیشتر کنترل کند.

بازی سفت و سخت بازیکنان هر دو تیم سبب شد در این نیمه وحید محمد زاده، مدافع آلومینیوم پس از خطا و اعتراض کارت قرمز مستقیم دریافت کند. در این لحظه محمد نوازی که خودش بانی آوردن کارت‌ها شده بود به داور اعتراض کرد و می‌گفت باید در همان نیمه اول بازیکن حریف اخراج می‌شد.

با این حال پس از چند دقیقه ده نفره بودن آلومینیوم، با وساطت ربیعی این بازیکن به زمین برگشت تا دو تیم در شرایط برابر بازی را ادامه دهند.  اعتراض به داوری یکی از موضوعات مورد بحث فوتبال ایران است و مربیان حتی در بازی‌های دوستانه نیز دست از اعتراض به تصمیمات داور برنمی‌دارند.