به گزارش "ورزش سه" عصر امروز قرار است فینال سوپرجام فوتبال ایران به میزبانی شهر سیرجان میان پرسپولیس و گل‌گهر برگزار شود و در کنار برگزاری این رویداد فوتبالی، کلاس‌های دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا نیز برای زنان در سیرجان امروز افتتاح شد تا دو رخداد مهم در استان کرمان در جریان باشند.

 

به‌واسطه این دو رخداد ویژه، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال به استان کرمان سفر کرده و صبح امروز در شهر سیرجان در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری فوتبال زنان شرکت کرد و قرار است عصر امروز هم به ورزشگاه شهید سلیمانی رفته و نظاره‌گر مسابقه فینال سوپرجام باشد.

 

کامرانی‌فر در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره مربیگری با اشاره به صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: صعود زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را تبریک می‌گویم؛ تلاشی گسترده‌ای در مجموعه فدراسیون انجام شد و لطف و حمایت‌های دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و اصحاب رسانه نیز کمک زیادی به ورزش و فوتبال کشور کرد‌.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تبریک حضور زنان فوتبال ایران در جام ملت‌ها، به رویکرد حمایتی فدراسیون اشاره کرد و گفت: در فدراسیون فوتبال نگاه برابر و توجه بیشتر به ظرفیت فوتبال بانوان در دستور‌کار قرار دارد؛ خوشبختانه نگاه ویژه ‌عزیزی خادم به ورزش بانوان اتفاقات بسیار خوبی در فوتبال و فوتسال رقم زده است. تیم ملی فوتسال بانوان نیز موفق به کسب قهرمانی در مسابقات کافا شد و در آینده نزدیک تیم فوتبال زیر 18سال نیز عازم رقابت‌های کافا خواهد شد.