به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی خود را آماده سومین فصل حضورش در لیگ‌برتر می‌کند که آماده‌سازی بهتری نسبت به سال‌های قبل داشته و نفرات بهتری از خط دروازه تا دفاع و حمله جذب کرده تا بتواند جایگاه بهتری از ششمی فصل گذشته به دست بیاورد و در بالای جدول بماند.

مس رفسنجان در شرایطی توانست یک برد پر گل مقابل آلومینیوم و حریفی که همراه آن به لیگ برتر آمده بود، کسب کند که در خط دفاعی این تیم، ایمان سلیمی به‌عنوان یکی از خریدهای جدید محمد ربیعی به میدان رفت و نمایش مطمئن و کم‌اشتباهی در تقابل با مهاجمان و وینگرهای سرعتی حریف داشت.

سلیمی که پس از دوران حضورش درگل‌گهر سیرجان تصمیم به همکاری با مس رفسنجان گرفت، پس از حضور با انگیزه در تمرینات و مسابقات تدارکاتی، برابر آلومینیوم اراک نیز نظم خوبی به خط دفاعی تیمش داد و با دفع توپ و جلوگیری از موقعیت‌های حریف، اجازه نداد از سمت او توپی به سمت دروازه مس برود.

مس رفسنجان که خریدهای پرشماری در خط دفاعی داشته و به دنبال رفع مشکل جدی فصل گذشته در عقب زمین است، امید زیادی دارد با حضور نفراتی مثل سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده و ... شرایط خوبی در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد و آمار گل خورده کمتری ثبت کند.