در ساعات اخیر فیلمی در فضای مجازی دست به دست شده که ظاهرا مربوط به حضور گادوین منشا، مهاجم مس رفسنجان در یک پارتی شبانه است...

حضور گادوین منشا در یکی از پارتی های شبانه دردسرساز شد. ساعاتی قبل در فضای مجازی فیلمی منتشر شده که چند پلنگ و شاخ اینستاگرامی به شکل لایو به اشتراک گذاشته اند و در آن آقای گل لیگ برتر 21 با حالت غیر متعارف دیده می شود.

به گزارش طرفداری، این روزها بازار حاشیه برای خارجی های لیگ برتر حسابی داغ شده است. پس از انتشار فیلم کتک کاری فرناندز، هافبک جدید سپاهان هنگام خروج از یک کلوپ شبانه در ترکیه، این بار فیلمی از یک پارتی شبانه در تهران لو رفته که در فضای مجازی این فیلم را به گادوین منشا نسبت داده اند. در فیلم منتشر شده، فردی که شباهت ظاهری بسیار زیادی با گادوین منشا دارد در میانه تصویر حضور دارد و با توجه به مدل مو و کلاهی که بر سر دارد، به نظر می رسد خود گادوین منشا باشد.

نکته جالب هم این است که این فیلم از یک لایو اینستاگرامی استخراج شده و در میانه های همین لایو هم یکی از شرکت کنندگان می پرسد؛ او گادوین منشا است؟ که این سوال با خنده حضار و جواب مثبت آن ها همراه می شود.

پیش از انتشار این فیلم هم، فیلمی از هافبک خارجی سپاهانی ها منتشر شده بود که یک خبرنگار را کتک زده است.