یولیان ناگلزمان اعلام کرد احتمال بازی کردن مانوئل نویر و ماتیس تل مقابل آینتراخت فرانکفورت بالاست.

طرفداری | یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از تقابل با آینتراخت فرانکفورت در اولین هفته فصل 23-2022 بوندسلیگا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله وضعیت مانوئل نویر، ماتیس تل و سایر مسائل صحبت کرد. یولیان ناگلزمان در مورد مانوئل نویر گفت:

او بهتر است. امروز تمرین نخواهد کرد اما با ما برای احتیاط به فرانکفورت سفر می کند. فردا در جلسه تیمی حضور خواهد داشت. اگر شرایط او همچنان بهتر شود، می تواند در بازی فردا به میدان برود. فکر می کنم او بازی کند.

بازی فردا؟

بازی در فرانکفورت هرگز آسان نیست. سال پیش آن جا پیروز شدیم و باید در بازی خانگی نیز پیروز می شدیم زیرا به وضوح تیم برتر بودیم. استادیوم پر از شور و هیجان خواهد بود، به خصوص پس از قهرمانی در لیگ اروپا. هواداران آن ها خوشحال و سرزنده هستند. گلاسنر سرمربی برجسته و قابل توجهی است. فرانکفورت تیمی خوب با هوادارانی بسیار احساسی است. جمعه شب، افتتاحیه فصل، بازی خوبی خواهد بود. سوپرکاپ مهم بود و جالب و خوب بود که ببینیم در چه جایگاهی هستیم و بازیکنان چقدر آماده هستند. نیمه اول بسیار خوب بود، بازی یازده نفره دیروز در تمرینات نیز بسیار قوی بود. چند چیز را بهبود دادیم. بازی مقابل لایپزیش اهمیت و ارزش زیادی داشت.

ماتیس تل؟

او را ماتس صدا می کنیم و این همان چیزی است که خودش نیز می خواهد. او تاثیر خوبی گذاشته و قدرت دریبل زنی و تمام کنندگی بسیار خوبی دارد. او استعدادی برتر است و اعتماد به نفس زیادی در تمرینات دارد. او پتانسیل زیادی دارد. تل حالا می تواند برای ما بازی کند و در لیست ما خواهد بود.

کیفیت ترکیب؟

ما مهاجمی را از دست دادیم که پنجاه گل به ثمر رساند. با وجود بازیکنانی که جذب کرده ایم، باید خیلی سریع این فقدان را جبران کنیم. به غیر از این مسئله، فکر می کنم تیم ما بهتر شده است. کسی نیستم که بهانه بیاورم. من می دانم عملکرد خوبی خواهیم داشت. بازیکنان بسیار باانگیزه هستند.

ماتیاس دلیخت؟

ماتیاس بازیکن فوق العاده مهمی برای ماست. او در زمین دستورات زیادی به سایر بازیکنان داده و آن ها را رهبری می کند و در تلاش است تا از همه حمایت کند. همیشه فکر می کنم بازیکن جدید به زمان نیاز دارد تا به مسائل عادت کند. ماتیاس بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود و نامزد قرارگیری در ترکیب اصلی بازی فرداست. چهار بازیکن دفاعی ما در روز شنبه عملکرد خوبی داشتند. ماتیاس بازیکن باهوشی است، او حتی در روزهایی که تمرین نداریم نیز سخت کار می کند. همه چیز وابسته به دستیابی به بالاترین سطح آمادگی جسمانی است.

نقل و انتقالات بیشتر در این تابستان؟

وقتی فصل شروع می شود، به عنوان یک سرمربی روی بازیکنانی که دارید تمرکز می کنید. باید در برابر تمام بازیکنان حاضر در تیم رفتاری عادلانه داشته باشید. من هیچ استثنایی برای بازیکنان قائل نمی شوم. از تیمی که دارم بسیار راضی و خوشحالم و خواهیم دید تا 31 آگوست چه اتفاقاتی رخ می دهد.

صحبت های رئیس فرانکفورت در مورد سادیو مانه؟

پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

فکر نمی کنم سادیو مانه در واکنش به این صحبت ها چیزی بگوید. من موضوع را نمی دانم. در دو هفته گذشته تجربه کرده ام که بسیاری از مسائل از چارچوب و موضوع اصلی خارج می شوند و آشوب به پا می کنند. به همین علت الان چیزی در مورد آن نمی گویم. اگر این صحبت به عنوان شوخی بیان شده است، پس مشکلی نیست.

گوتسه؟

او را خیلی دوست دارم، گاهی با هم تماس می گیریم. او پادکست های بسیار جالبی برای من می فرستد. ماریو فوتبالیست برجسته ای است. او برای فرانکفورت و بوندسلیگا خوب است. خوشحالم که ماریو را فردا می بینم، امیدوارم عالی بازی کند اما حداقل در بازی فردا چشمگیر و تاثیرگذار نباشد.

جمال موسیالا؟

او می داند که اگر عملکرد خوبی نداشته باشد، بازی نمی کند. او پسر فوق العاده ای است و تمایلی به تسلیم شدن و عقب کشیدن ندارد. عملکرد او مقابل لایپزیش باید تایید شود و سپس می تواند فاکتور مهمی برای ما و همچنین تیم ملی باشد.

اهدافت در این فصل؟

اولین قهرمانی ام در بوندسلیگا خوب بود. باشگاه تشنه قهرمانی های بیشتر است. هدف ما در جام حذفی این است که به برلین برویم و فاتح جام شویم. همچنین می خواهیم در لیگ قهرمانان به جایگاه بالایی برسیم. این مسئله همیشه به شانس ما در قرعه کشی و به خصوص در بازی ها، بستگی دارد.

در مورد گل های خورده تیم مقابل لایپزیش نگرانی؟

ترجیح می دهم نیمه اول را ارزیابی کنم، لایپزیش فقط یک شوت در چارچوب داشت. سپس ما تغییراتی ایجاد کردیم و در نتیجه کنترل ما روی بازی چندان خوب نبود.