روبرت لواندوفسکی امروز در حضور بیش از 59000 هوادار بلوگرانا در نیوکمپ معارفه شد.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا امروز در حضور جمعیت زیادی از هواداران بلوگرانا در نیوکمپ معارفه شد و در مورد انتقال خود به بارسلونا و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی در کنفرانس خبری مراسم معارفه خود گفت:

بسیار خوشحالم که در بارسلونا هستم. خیلی از شما ممنونم. خیلی مفتخرم که بازیکن بارسا هستم. سختی هایی داشت اما در نهایت اینجا هستم، بسیار خوشحالم و مطمئنم که گل های زیادی در این استادیوم به ثمر خواهم رساند و جام های زیادی را فتح خواهیم کرد و مشتاق حمایت شما هستم. من می دانم که هواداران روز یکشنبه به استادیوم می آیند تا از ما حمایت کنند. مطمئن هستم که در آخرین بازی پیش از شروع فصل، آن ها برای تشویق ما می آیند و این خیلی مهم است. دیدن این تعداد از هوادار که در اولین حضورت در این استادیوم حمایتشان را به تو نشان می دهند، خارق العاده بود. من می خواهم هر چه زودتر به آن ها نشان دهم که قادر به انجام چه کارهایی هستم. بسیار خوشحالم. آن قدر خوشحالم که گاهی یافتن کلمات برای توضیح آن سخت است.

این یک چالش برای من است. می خواهم هر چیزی که در زمین می توانم انجام دهم را نشان دهم. می خواهم نشان دهم که می توانم با تجربه خود به سایر بازیکنان کمک کنم تا عملکرد بهتری ارائه دهند. چند سال اخیر بهترین سال ها برای بارسا نبوده اند اما وقتی با خوان لاپورتا صحبت کردم، پروژه و مسیر باشگاه را دیدم، برای پیوستن به بارسا تردید نکردم. تیم پتانسیل زیادی دارد و این موضوع در تمرینات مشخص است. در حال حاضر همه چیز عالی پیش می رود. از ابتدای فصل باید نشان دهیم که در شرایط خوبی هستیم. فکر می کنم ترکیب تجربه و نیروی جوان تیم اتفاق خوبی است.

در حال حاضر سن من اهمیتی ندارد، این یک عدد است. حس نمی کنم که 33 ساله هستم. از نظر جسمی احساس بسیار خوبی دارم و حتی نسبت به وقتی 29 ساله بودم حس بهتری دارم. سال هاست در بالاترین سطح بازی می کنم. این سوالی نیست که بخواهیم به آن فکر کنیم. جدایی از بایرن مونیخ آسان نبود چون هشت سال را آن جا سپری کردم اما برای من و خانواده ام انتقال به بارسلونا بهترین قدم بود.

ژاوی؟ اولین صحبت من با او درباره ایده ها و تفکراتش در مورد بازی بود. متوجه شدم که او چه ریسک هایی می کند و چه چیزی از من می خواهد. فوراً رابطه خوبی را احساس کردم و دیدم که او تفکرات مشخصی درباره تیم و جایگاه من دارد.

برای تقابل با رئال مادرید آماده هستم و می دانم چگونه این کار را انجام دهم. فصل گذشته برای آن ها بسیار موفقیت آمیز بود اما الان ما اینجا و آماده تقابل با آن ها هستیم. به رئال مادرید یا بنزما فکر نمی کنم. او گلزنی فوق العاده است، سال هاست در لالیگا بازی می کند اما چیزی که برای من اهمیت دارد، این است که برای بارسا خوب بازی کنم، نه در مقابل بنزما.