سرمربی جوان آلمانی، خروج لواندوفسکی را نوعی فرصت برای تیمش می داند.

یولیان ناگلزمان مسئولیت سختی در فصل پیش رو خواهد داشت.

طرفداری| یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در مصاحبه ای مفصل با faznet، درباره مسائل مختلفی از جمله خروج لواندوفسکی و عملکرد تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد که بخشی از آن را می خوانید:

باشگاه در نقل و انتقالات تابستان سرمایه گذاری زیادی برای تقویت تیم کرد. این اتفاق کاملا لازم بود گ، زیرا می خواستیم خون تازه ای به تیم تزریق کنیم. البته که نباید فراموش کنید ما لواندوفسکی را که فصل گذشته 50 گل به ثمر رساند، از دست دادیم. ما باید به کمک هم و به طور جمعی، نبود او را جبران کنیم. 

گفته می شد لواندوفسکی از بایرن خواسته است تا از باشگاه برود چون در مورد ایده های من متقاعد نشده است. نه، این درست نیست. گاهی اوقات لوی ممکن است یک برداشت ذهنی متفاوت داشته باشد، اما این کاملا طبیعی است. او در مصاحبه ای در نیم فصل دوم فصل گذشته گفت که سانترهای کمتری دریافت می کند. من حقایق را بررسی کردم و نتیجه این بود که او در نیم فصل اول، فقط سه سانتر کمتر از نیم فصل اول دو فصل قبل دریافت کرده بود. در غیاب لواندوفسکی، باید جور دیگری گل بزنیم. به غیر از زیرکزی و چوپو، ما نوک کلاسیک دیگری نداریم. همه باید بیشتر حرکت کنند و مسئولیت بیشتری بر عهده بگیرند. من آن را فرصتی برای انعطاف پذیرتر شدن می بینم.

برای خرید بازیکنان جدید، ابتدا در داخل باشگاه بحث می کنیم و بازیکنان را با هم انتخاب می کنیم. وقتی همه چیز جدی می شود، من، حسن، الیور و مارکو با بازیکن ملاقات می کنیم تا مطمئن شویم که او با فلسفه باشگاه هماهنگ است. من می خواهم شخصاً به چشمان بازیکنان نگاه کنم. من متقاعد شده ام که در مورد خرید بازیکنان، باشگاه باید حرف آخر را بزند، زیرا در کل بازیکن بیشتر از مربی در باشگاه می ماند. باشگاه اجازه دارد بازیکنی را که می خواهد بگیرد و شما باید با آنها کار کنید. در مورد بازیکنان مسن تر، اوضاع فرق می کند. الیور و حسن هرگز با بازیکنی (قدیمی) که مربی نمی‌خواهد، قرارداد امضا نمی‌کنند.